کار جهادی برای بانوان مناطق محروم عشق می‌خواهد
کد خبر: 3793529
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

کار جهادی برای بانوان مناطق محروم عشق می‌خواهد

گروه اجتماعی ــ مسئول کانون حضرت مهدی(عج) مسجد سادات کرناچی با اشاره به تلاش برای رفع محرومیت در مناطق محروم استان کرمانشاه به فعالیت‌های کانون مسجد سادات کرناچی اشاره و عنوان کرد: برای اشتغال بانوان مناطق محروم معتقدم باید تلاش کنیم اما بدانیم این تلاش عشق می‌خواهد.

گلنار محبی، مسئول کانون حضرت مهدی(عج) مسجد سادات کرناچی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به فعالیت‌های این کانون در راستای رفع محرویت این منطقه اظهار کرد: این کانون با فعالیت‌ تعداد اندکی در سطح منطقه‌ای محروم در استان کرمانشاه با تفکر جهادی و شعار خدمت بی‌منت در راستای خدمت‌رسانی تلاش می‌کند.
وی با بیان اینکه برای اشتغال بانوان مناطق محروم معتقدم باید تلاش کنیم اما بدانیم این تلاش عشق می‌خواهد، گفت: معتقدیم کار جهادی انجام دادن برای مناطق محروم مرهمی بر زخم‌های محرومیت‌هاست و در این راستا کانون حضرت مهدی(عج) مسجد سادات کرناچی تلاش می‌کند و یکی از بحث‌هایی که بیشترین تمرکز خود را بر آن قرار داده در بحث اشتغال بانوان از طریق آموزش هنرهای خانگی و درآمدزاست.
مسئول کانون حضرت مهدی(عج) مسجد سادات کرناچی تصریح کرد: امروز وضعیت جامعه در بحث برنامه‌ریزی برای بانوان مناطق محروم و مستضعف مطلوب نیست؛ چراکه بودجه‌ای نداریم تا بر آن تمرکز کنیم و باید از طریق دستگاه‌ها و نهادها بر این موضوع تمرکز و برای رفع آن تلاش شود.
محبی افزود: این کانون به سهم خود در راستای منویات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب سعی کرده تا از تمام امکانات خود برای رفع محرومیت‌زدایی به‌ویژه توانمندسازی اقتصادی بانوان و اشتغالزایی آنان استفاده کند.
وی اظهار کرد: یکی از اهدافی که این کانون دنبال می‌کند مشارکت اجتماعی برای ایجاد مشاغل پایدار برای بانوان این منطقه از طریق آموزش‌، شناسایی امکانات و استعدادهای محلی و کمک به آن‌ها است.
مسئول کانون حضرت مهدی(عج) مسجد سادات کرناچی گفت: یکی از اصولی که در راستای یاد شده مورد نظر داریم و آن را دنبال می‌کنیم ایجاد مشاغل پیچیده نیست بلکه باید بر قابلیت‌های این مناطق تمرکز کنیم و آن را پیگیری و اجرایی کنیم.
محبی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های بانوان افزود: بانوان باید این قدرت را در خود احساس کنند که می‌توانند مشکلات را حل کنند و این فعل به آن‌ها در مسیر اشتغال و درآمدزایی در حوزه خانواده کمک‌های شایانی خواهد کرد.
وی اظهار کرد: باید هر کانون و نهادی به سهم خود به‌ویژه در مناطق محروم هر استان رویکردی را دنبال کند و آن تمرکز بر توسعه کسب‎‌وکار و اشتغال آن مناطق به خصوص در بین بانوان است.
مسئول کانون حضرت مهدی(عج) مسجد سادات کرناچی گفت: انتظار داریم تا با فعالیت در زمینه ایجاد اشتغال بانوان به توسعه در مناطق محروم دست یابیم.
محبی در پایان تأکید کرد: کانون حضرت مهدی(عج) مسجد سادات کرناچی در نظر دارد تا با تلاش در حیطه اشتغال به‌ویژه در حیطه بانوان با انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز فنی و حرفه‌ای در بحث آموزشی گام‌های مؤثری بردارد.

کار جهادی برای بانوان مناطق محروم عشق می‌خواهد

کار جهادی برای بانوان مناطق محروم عشق می‌خواهد

کار جهادی برای بانوان مناطق محروم عشق می‌خواهد

کار جهادی برای بانوان مناطق محروم عشق می‌خواهد
انتهای پیام

captcha