خشم رائفی‌پور از معامله برای قرآن مطلای 7 میلیاردی
کد خبر: 3792744
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

خشم رائفی‌پور از معامله برای قرآن مطلای 7 میلیاردی

مدیر مؤسسه مصاف درباره فروش قرآن ساخته شده از طلا به قیمت بیش از 7 میلیارد در حراج بزرگ ملی ایران در توئیتر نوشت: اگر جای مسئولین بودم آن قرآن را می‌خریدم، براده می‌کردم و به دریا می‌ریختم؛ کاری که موسی(ع) با بت سامری کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به نقل از شبکه‌های اجتماعی، علی اکبر رائفی‌پور،  مدیر مؤسسه مصاف درباره فروش قرآن ساخته شده از طلا به قیمت بیش از 7 میلیارد در حراج بزرگ ملی ایران در توئیتر نوشت:

«در نخستین شب حراج ملی ایران، قرآن مطلا بیش از هفت میلیارد تومان بفروش رسید. در این اوضاع نابسامان اقتصادی دارند چه پیامی برای مردم مخابره می کنند؟ اگر جای مسئولین بودم آن قرآن را می خریدم براده میکردم و به دریا می‌ریختم کاری که موسی (ع) با بت سامری کرد».

اتفاق ویژه حراج سوم اسفند باران، ثبت رکورد گران‌ترین اثر به فروش رسیده در یک حراجی هنری در ایران است؛ وقتی اثر هنری حکاکی شده ‏مصحف شریف قرآن کریم هفت میلیارد و هفتصد میلیون تومان چکش خورد.

حراج باران که توسط محبوبه کاظمی دولابی، بنیانگذاری و مدیریت می‌شود؛ با محوریت خط ‏و خوشنویسی و هنرهای ایرانی اسلامی، شامگاه جمعه، سوم اسفند سومین دوره خود را در ‏سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن برپا کرد و با فروش 46 اثر هنری در مجموع به قیمت فروش ‌‌‏11 میلیارد و 769 میلیون تومان به پایان رسید.

محمد قاسمی 

انتهای پیام

captcha