مشارکت اجتماعی بانوان بعد از انقلاب بی‌نظیر است
کد خبر: 3786970
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
حسینی:

مشارکت اجتماعی بانوان بعد از انقلاب بی‌نظیر است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با پرداختن به این موضوع که حضور بانوان در مشارکت‌های اجتماعی بعد از انقلاب حضوری بی‌نظیر است، گفت: یکی از خدماتی که نظام اسلامی به مردم داشت، خدمات بیمه‌ای و درمانی بود که برای زنان و مردان به ارمغان آورد.

به گزارش ایکنا از کرمان، فاطمه‌سادات حسینی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان دیروز یکشنبه، 14 بهمن در نشست خبری با پرداختن به این موضوع که حضور بانوان در مشارکت‌های اجتماعی بعد از انقلاب حضوری بی‌نظیر است، گفت: یکی از خدماتی که نظام اسلامی به مردم داشت، خدمات بیمه‌ای و درمانی بود که برای زنان و مردان به ارمغان آورد.
وی افزود: این بیمه برای زنان خانه‌دار نیز صادق است، بیش از 80 درصد زنان ما خانه‌دار هستند و سرویس‌دهی به اعضای خانواده دارند که ارزش بی‌نظیری دارد، اما این خدمات محاسبه نمی‌شود.
حسینی از دغدغه‌های زنان خانه‌دار گفت و با تأکید بر اینکه بیمه زنان خانه‌دار به تصویب رسیده است، تصریح کرد: تنها 20 درصد زنان جامعه ما از این موضوع اطلاع دارند که اگر تکمیل شود امید به زندگی را افزایش می‌دهد.
وی امنیت شغلی را بسیار با اهمیت برشمرد و با اشاره به اینکه فراهم شدن دغدغه‌های زنان خانه‌دار باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: خانواده سالم می‌تواند جامعه سالمی را در پی داشته باشد، اگر مادر خانواده از نظر بیمه‌ای خلأ نداشته باشد به جامعه سالم نیز کمک می‌شود.
انتهای پیام

captcha