معضلات جامعه به دست معتمدین محلی رفع شود
کد خبر: 3785725
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد:

معضلات جامعه به دست معتمدین محلی رفع شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ شهیری با توصیه به فرماندهان بسیجی مبنی بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، بیان کرد: باید با خلاقیت و بهره‌گیری از معتمدین محلی، امور جامعه را مردمی کرد.

معضلات جامعه به دست معتمدین محلی رفع شود

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرگرد شهیری، فرمانده سپاه قرچک شب گذشته، 9 بهمن در دیدار فرماندهان بسیجی این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب ما بسیار مظلوم واقع شده است و ما آنطور که باید قدر آن را ندانسته‌ایم.
وی با بیان اینکه مردم قرچک بسیار متعهد و ولایت‌مدار هستند، افزود: برای نیروی حزب‌الله بن‌بست وجود ندارد، باید روش اجرای امور را اصلاح کرد و با رویکرد جدید وارد فضای کار شد.
این مقام مسئول با ابراز اینکه امکانات نمی‌تواند برای کسی دین بیاورد، اظهار کرد: نمی‌توان گفت که هر جا امکانات باشد، پس مشکلی وجود ندارد، اگر اینگونه بود، اماکن بالای شهر باید عاری از مشکل می‌بود.
شهیری با توصیه به فرماندهان بسیجی مبنی بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، بیان کرد: باید با خلاقیت و بهره‌گیری از معتمدین محلی، امور جامعه را مردمی کرد.
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد با ابراز تأسف از بی اثر بودن بعضی امور در جامعه، تصریح کرد: چرا باید پایه‌های فکری برخی از مردم با موج کوچکی بلرزد، نباید سطحی‌نگر فکر کرد، انجام هر کاری بدون پیوست فرهنگی، آسیب‌زا است.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha