تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 110 ثانیه‌ای پلیس
کد خبر: 3779456
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 110 ثانیه‌ای پلیس

کانون خبرنگاران نبأ ــ مهلت ارسال آثار برای نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پلیس موسوم به «ما»(مردم و امنیت) با موضوع پیشگیری از اعتیاد و با محوریت نقش باورها، اعتقادات دینی، هنجارها، خانواده، فضای مجازی و سبک زندگی در پیشگیری از اعتیاد تمدید شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این طرح به همت و تلاش معاونت اجتماعی ناجا با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: مردم و امنیت؛ سوژه فیلم‌های ۱۱۰ ثانیه‌ای ناجا

مهلت ارسال آثار پیش از این تا 18 دی‌ماه اعلام شده بود اما این تاریخ تا پایان روز 10 اسفند 1397 تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 110 ثانیه‌ای ناجا

با توجه به گستره آسيب خانمان‌سوز اعتياد و دغدغه‌های مردم شريف ايران اسلامی و مسئولان محترم به‌ویژه فرماندهی معظم کل قوا(مد‌ظله‌العالی)؛ معاونت اجتماعی ناجا با توجه به وظيفه ذاتی در حوزه پيشگيری از ناهنجاری جرایم و آسیب‌های اجتماعی و در راستای فعالیت‌های ایجابی پیرامون کنترل و کاهش این معضل اجتماعی، در نظر دارد نخستین جشنواره فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای را با شعار «مردم و امنیت(ما)» با موضوع پيشگيری از اعتياد و با مشارکت ديگر متوليان ذی‌ربط، برگزار کند.
این جشنواره در سه قالب انيميشن، مستند و داستانی منطبق بر محورهای اعلام شده در این فراخوان به اجرا در خواهدآمد.
تولید آثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه با موضوع آسیب‌های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پيشگيری از اعتياد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته فیلم‌سازی، از جمله اهداف برجسته این جشنواره فرهنگی و هنری است.

ارسال آثار از طریق صفحه جشنواره در سایت تبیان و یا از طریق کد QR درج شده در پوستر جشنواره امکان‌پذیر بوده و شماره تماس 81823709 (ساعات پاسخگویی تمامی روزهای اداری از ساعت 9 تا 12) برای علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه آماده پاسخگویی است.

زینب خسروی

انتهای پیام

captcha