آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اسفندماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3774101
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اسفندماه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: هفدمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت پنج نهاد و سازمان قرآنی استان، اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اسفندماه برگزار می‌شود

علیرضا عسگری، رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: طبق زمانبندی صورت گرفته، هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اسفندماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: براین اساس، رقابت گروه حفظ قرآن کریم در ١٢رشته شامل حفظ جزء ٣٠، حفظ جزء اول، حفظ سه جزء اول قرآن، حفظ پنج جزء اول قرآن، حفظ ١٠جزء اول قرآن، حفظ ١٥ جزء اول قرآن، حفظ ٢٠جزء اول قرآن، حفظ ٢٥جزء اول قرآن، حفظ کل قرآن، حفظ موضوعی یک و دو صورت می‌گیرد.
این مسئول تصریح کرد: همچنین رشته ترجمه و مفاهیم قرآن شامل ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تدبر در قرآن، رشته سیره و معارف اهل بیت(ع) شامل مفاهیم نهج البلاغه یک و دو و مفاهیم سجادیه و آزمون‌های الکترونیک نیز شامل سبک زندگی و سیره معصومین(ع)، ترجمه و مفاهیم مقدماتی و روخوانی قران کریم است که جزئیات آن در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است.
عسگری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از پنج دی تا 30 بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.
رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: داوطلبان باید دقت داشته باشند کلیه امور مربوط به ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تنها از طریق پایگاه اینترنتی امکان‌پذیر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha