دانشگاه همواره مورد نظر علما بوده است
کد خبر: 3768953
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

دانشگاه همواره مورد نظر علما بوده است

گروه سیاست و اقتصاد- آیت‌الله علما با اشاره به اینکه نشر ارزش‌های دینی در دانشگاه‌ها و حفظ آن همیشه دغدغه مهم علما برجسته بوده است، گفت: دانشگاه‌ها همواره قبل و بعد از انقلاب مورد توجه علمای بزرگ بوده است.

دانشگاه همواره مورد نظر علما بوده است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز، 11 آذرماه در نشست با علی‌اکبر رائفی‌پور اظهار کرد: نشر ارزش‌های دینی در دانشگاه‌ها و حفظ آن همیشه از دغدغه‌های مهم علمای برجسته بوده است.
وی افزود: استاد مطهری، آیت‌الله مفتح و بسیاری از بزرگان ما زحمات بسیاری برای ارتباط با دانشگاه کشیدند که بتوانند ضمن حفظ ارزش‌ها با فرهنگ‌های مخرب غربی نیز مقابله کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری درخصوص تهاجم فرهنگی بیگانگان دغدغه فراوانی داشته و دارند و تعابیری مانند تهاجم، شبیه خون و ناتوی فرهنگی را برای نشان دادن اهمیت این موضوع بکار گرفته‌اند و فعالیت در این مورد بسیار مهم است.
آیت‌الله علما اظهار کرد: یکی از مسائل مهم که بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی کشور را می‌تواند برطرف کند ازدواج است که نیازمند حمایت‌های دولتی است.
علی‌اکبر رائفی‌پور از اساتید دانشگاه در این دیدار گفت: مردم ما از جمله دانشجویان همواره به علما و روحانیون ارادت دارند و هرچقدر هم برای دشمنان برای جدایی مردم از روحانیت تلاش کنند این ارادت وجود خواهد داشت چرا که به طور مثال بنده بیشتر آموخته‌هایم از پای منبر است.
وی افزود: یکی از مسائل مهم کشور در بحث اجتماعی و فرهنگی ازدواج است که در صورت حمایت صحیح دولت این امر بسیار آسان خواهد شد.
انتهای پیام

captcha