برگزاری نخستین دوره «تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3766496
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

برگزاری نخستین دوره «تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم» در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین دوره آموزشی «تربیت داورعمومی مسابقات قرآن کریم» در این استان خبرداد.

برگزاری نخستین دوره «تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم» در چهارمحال و بختیاری

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: قبول شدگان آزمون‌های ورودی و تعدادی از قاریان برجسته استان، در دوره تربیت داور که به منظور یکسان کر‌دن روش‌های داوری، جلوگیری از اعمال سلیقه‌های فردی در داوری و ارتقاء سطح علمی، تخصصی و فنی داوران مسابقات قرآن کریم برگزار می‌شود، شرکت می کنند.
وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود، افزود: این دوره آموزشی در سه بخش تجوید، صوت و لحن برگزار می‌شود.

تقی‌پور دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم برای هر رشته را۳۰ ساعت آموزشی عنوان کرد و گفت: اساتید اعزامی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، مباحث مربوط به آسیب‌شناسی، آیین‌نامه مسابقات و فرم داوری رشته مربوطه را ارائه کرده و به کارورزی می پردازند، که حداکثر تعداد شرکت‌کننده در هر رشته ۲۵ نفر است.
رئیس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: دوره تربیت مربی تجوید با حضور استاد موسوی بلده نویسنده کتاب (حلیه القرآن) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، هفتم و هشتم آذر و دوره تربیت صوت ولحن با حضور استاد شاه میوه، روزهای پنجشنبه و جمعه،22 و 23 آذر ارائه می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در دوره در صورت کسب حد نصاب نمرات در دو بخش آزمون‌های کتبی و داوری عملی در رشته مربوطه علاوه بر دریافت گواهینامه داوری، مجوز داوری در استان را دریافت خواهند کرد.

انتهای متن

captcha