«سعید پرویزی» در جمع دانشجویان قرآنی بوشهر
کد خبر: 3765359
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

«سعید پرویزی» در جمع دانشجویان قرآنی بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ طی آئینی محفل انس با قرآن کریم ویژه دانشجویان شیعه و سنی به مناسبت هفته وحدت در پردیس دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی(ره) منطقه 1، بندر بوشهر با تلاوت سعید پرویزی، قاری بین‌المللی برگزار شد.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محفل انس با قرآن کریم ویژه دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه‌های استان به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم، محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت با تلاوت سعید پرویزی، نفر اول رشته قرائت سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در پردیس دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی(ره) منطقه 1 بندر بوشهر ظهر امروز، 28 برگزار شد.

سعید پرویزی؛ متولد سال 1366، دارای مدرک کارشناسی نرم‌افزار کامپیوتر و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث است که بعد از اینکه سال گذشته در دوره ارزیابی حضور یافت، به عنوان نماینده کشور در سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ایران انتخاب شد.

وی در مسابقات متعددی حضور داشته و موفق به کسب رتبه‌های زیادی شده است. کسب رتبه اول مسابقات بسیج در سال 89، رتبه اول مسابقات قرائت «مدهامتان» در کشور در سال‌های 87 و 89،‌ رتبه اول مسابقات دانشجویان کشور در سال91 و 93‌،‌ از جمله مقام‌های این قاری ممتاز کشوری است. علاوه بر قرائت وی در زمینه ابتهال نیز شناخته شده بود و در سال 93 در مسابقات کشوری ابتهال‌خوانی رتبه اول را به دست آورده است.

پرویزی تلاوت قرآن را از سن سه سالگی شروع کرد و هم اینک به عنوان استاد و مربی دوره‌های آموزشی قرآن بلوار فرودس غرب، بلوار شرق و دارالقرآن شهر تهران فعالیت دارد.

نفر اول رشته قرائت سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ایران تا کنون در کسوت سفیر قرآنی به کشورهای لبنان، هند و ترکیه جهت حضور در محافل بین‌المللی سفر کرده است.

 سعید پرویزی در محفل انس با قرآن ویژه دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه‌های استان به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم، محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت به تلاوت آیاتی از سوره فتح(صفحه 514) قرآن پرداخت.

حامد فکوری

عکاس: محمد عبیدی

 

captcha