حضور کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری
کد خبر: 3759840
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

حضور کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

گروه اجتماعی ـ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از حضور این استان در نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش خبر داد.

حضور کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، غضنفر آرام، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد امروز، هفتم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در راستای اهداف و وظایف خود و معرفی فرصت‌ها و آشنایی سرمایه‌گذاران با ظرفیت‌های مختلف استان در نمایشگاه بین‌المللی کیش شرکت کرد.
وی افزود: در این نمایشگاه که استان‌های سراسر کشور و برخی از کشورهای خارجی نیز حضور داشتند، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان غرفه‌های را در این نمایشگاه به مدت یک هفته بر پا کرد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این غرفه با ارائه بروشور، کاتالوگ و کتابچه‌هایی که به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده بودند، به معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان پرداختیم.
آرام بیان کرد: تمام تلاش ما این است که از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی استان بهره ببریم و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز با تمام تجهیزات مدرن آماده خدمت گذاری به سرمایه گذاران است.
وی همچنین بررسی موانع راه پروژه‌های سرمایه گذاری استان را از جمله هدفگذاری‌ها دانست و عنوان کرد: موانع بر سر راه پروژه‌ها را همواره در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های دولتی بررسی می‌کنیم و تصمیمات لازم برای تسهیل و تسریع در روند جذب و حمایت از سرمایه گذاری در استان گرفته می‌شود.
انتهای پیام

captcha