نظام مقدس انقلاب اسلامی ریشه بسیاری از ضد ارزش ها را برچید
کد خبر: 3759305
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

نظام مقدس انقلاب اسلامی ریشه بسیاری از ضد ارزش ها را برچید

گروه اجتماعی- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی ریشه خیلی از ضد ارزش ها برچیده شدو به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی امروز در زمینه های علمی، درمانی، سلامت، نظامی، سدسازی و ... به جایگاه های متعالی در سطح جهان رسیدیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمودالله مرادی، دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز، پنجم آبان ماه در جمع رسانه های گروهی استان اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارکردهای رسانه آگاهی بخشی واقعی از واقعیات جامعه است.
وی افزود: این آگاهی بخشی با تاسی بر روشنگری و وادار کردن مسئولان کشوری و استانی به انجام کارهای درست و شایسته صورت می گیرد.
الله مرادی با اشاره به اینکه ما در ایام اربعین حسینی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قرار داریم، عنوان کرد: در این شرایط حساس دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشورمان بوده و قصد دارند تا مردم را از صحنه طرفداری از نظام دور کنند که این امر وظیفه مسئولان را سنگین تر از قبل می کند.
وی اعلام کرد: یکی از وظایف مسئولان این است که راه شهدا و امام راحل را که در فرا روی ما قرار دارد را در جامعه بیشتر ترویج کنند چراکه تنها راه نجات از زیر یوغ دشمن همین راه است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد: در دوران قبل از انقلاب اسلامی به دلیل حاکمیت حاکمان نالایق، کشور ما تبدیل به یک مستعمره برای سایر کشورها شده بود و اجازه کوچکترین کاری در داخل کشور به ما نمی دادند و بیشتر جوانان توانمند کشور را به فرار مغزها تشویق می کردند.
وی افزود: به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی ریشه خیلی از ضد ارزش ها برچیده شدو به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی امروز در زمینه های علمی، درمانی، سلامت، نظامی، سدسازی و ... به جایگاه های متعالی در سطح جهان رسیدیم.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام کرد: ما برای حاکم کردن ارزش ها و آزادی از زیر یوغ دشمنان۲۴۰ هزار نفر شهید دادیم و تا پای جان هم از این نظام حمایت می کنیم.
وی افزود: امروز جوانان میهن اسلامی در صحنه های مختلف از نظام دفاع می کنند و برای امنیت و آسایش مردم از جان خود گذشتند.
الله مرادی عنوان کرد: هیچ مسئولی مجوز ترویج بی بندوباری و مسائل ضد اخلاقی در جامعه ندارد چراکه این حرکات چرخه توسعه استان را کند می کند.
وی یادآور شد: ما نیاید اجازه دهیم که مسئولان نظام به جای خدمتگزاری درگیر حواشی شوند و با انجام کارهای حاشیه ای موجب آزرده شدن دل نیروهای متدین نظام شوند.

captcha