برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن در سلسله
کد خبر: 3751945
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن در سلسله

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلسله از برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن ‌سطح ۲ در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن در سلسله

 حجت‌الاسلام سید نصرت‌اله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه با برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی ازنا، گفت: دوره‌ آموزش تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن سطح دو ‌با هدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آن‌ها برای تدریس در دوره‌های آموزشی حفظ قرآن‌کریم و نیز ایجاد زمینه و انگیزه در معلمان حفظ قرآن‌کریم برای استمرار و تداوم دانش‌اندوزی در مهارت‌های تدریس حفظ قرآن در سطوح علمی و تخصصی برگزار می‌شود.
وی افزود: پیش‌نیاز شرکت علاقه‌مندان در این دوره دارا بودن حداقل تأییدیه حفظ ده جزء قرآن‌کریم و یا قبولی در آزمون شفاهی معادل و همچنین قبولی در آزمون‌های کتبی و ورودی است.
موسوی ادامه داد: اولین کلاس دوره طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه،  ۱۲ و ۱۳ مهرماه با حضور استاد اعزامی حفظ از تهران محمد مهدی بحرالعلوم در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله گفت: ۲۵ شرکت‌کننده در این دوره از شهرهای مختلف استان هستند که سهم شهرستان سلسله از این تعداد ۱۵ نفر است.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به این‌که به شرکت‌کنندگان دوره گواهی تربیت معلم حفظ قرآن‌کریم برای تدریس تخصصی حفظ اعطا می‌شود، اضافه کرد: دارالقرآن‌الکریم شهرستان سلسله این دوره را با همکاری مؤسسه قرآنی مشکات این شهرستان برگزار می‌کند.

انتهای پیام

captcha