برگزاری ۱۰ دوره تربیت معلم قرآن در لرستان
کد خبر: 3750510
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

برگزاری ۱۰ دوره تربیت معلم قرآن در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۱۰ دوره تربیت معلم قرآن طی پاییز امسال در استان خبرداد.

برگزاری 10 دوره تربیت معلم قرآن در لرستان

محمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن در استان خبرداد و گفت: طی پاییز امسال پنج دوره تربیت معلم روخوانی قرآن‌کریم، یک دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی، یک دوره تربیت معلم تجوید قرآن، یک دوره تربیت معلم حفظ سطح یک و یک دوره حفظ سطح دو و یک دوره مفاهیم قرآن در استان برگزار می‎شود.
وی افزود: افراد شرکت‌کننده در این دوره‌های تربیت معلم قرآن در آزمون‌هایی شرکت کرده و با کسب نمره قبولی توانسته‌اند در این دوره‌ها شرکت کنند و در هر دوره بین 20 تا 30 نفر شرکت دارند.
لروند ادامه داد: برگزاری دوره تربیت داور حفظ قرآن را نیز طی روزهای سوم و چهارم آبان در دست اقدام داریم که استاد آن بحرالعلوم است و 20 نفر از حافظان قرآن که در آزمون مربوط به نمونه تلاوت شرکت داشته‌اند و موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند، در این دوره شرکت دارند.
رئیس اداره قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: دوره تربیت معلم حفظ قرآن در سطوح یک و دو نیز با حضور استاد بحرالعلوم طی روزهای 12 و 13 مهر در خرم‎آباد و الشتر برگزار می‌‏شود که دوره سطح یک مربوط به خرم‎آباد و دوره سطح دو نیز مربوط به الشتر است.

انتهای پیام

captcha