بانوان فرهیخته بازوان فکری و فرهنگی جامعه هستند
کد خبر: 3745392
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

بانوان فرهیخته بازوان فکری و فرهنگی جامعه هستند

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه بانوان فرهیخته بازوان فرهنگی و فکری جامعه هستند، گفت: رسالت بانوان انجام کار اجرایی نیست بلکه در حیطه سیاستگذاری حوزه زنان و خانواده فعالیت دارند.

بانوان فرهیخته بازوان فکری و فرهنگی جامعه هستند 

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 18 شهریورماه در کارگاه آموزشی «نگاه نوین مباحث دینی در حوزه زنان» به اهمیت و جایگاه بانوان فرهیخته در استان اشاره و اظهار کرد: بانوان فرهیخته بازوان فرهنگی و فکری جامعه هستند و رسالت آنها انجام کار اجرایی نیست بلکه در حیطه سیاستگذاری حوزه زنان و خانواده فعالیت دارند.
وی افزود: باتوجه به ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی انتظار می‌رود جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه فرهنگ دینی سیاستگذاری کند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز با همکاری NGOها در حیطه اجرای سیاست‌ها اقدام کند.
حجت‌الاسلام رستمی عنوان کرد: باید برای جلوگیری از موازی کاری بانوان فرهیخته در قالب کارگروه‌ها بتوانند فعالیت کنند و سعی شود در تمام جلسات نکات مثبت برجسته شود و کمتر به جنبه منفی مباحث پرداخته شود.
سعیده لشکری، مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این کارگاه گفت: جمعیت بانوان فرهیخته باید در قالب سه کارگروه خانواده، فضای مجازی و حجاب و عفاف فعالیت کند.
وی اعلام کرد: 50 بانوی فرهیخته و 50 یاور فرهنگی عضو جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان هستند و سعی براین است کارگروههای یاد شده در تمامی شهرستان‌های استان دایر و فعال شوند.
لشکری از راه‌اندازی کارگروه خانواده در شهرهای سروآباد و سنندج خبر داد و یادآور شد: بزودی این کارگروه در شهرستان کامیاران نیز تشکیل خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ در ادامه جلسه اعضای جمعیت بانوان فرهیخته به مباحثی در حوزه زنان و خانواده پرداختند و نظرات خود را در مورد مطالب مطرح شده توسط استاد کارگاه را اعلام کردند.
انتهای پیام

captcha