اجرای طرح تابستانه حفظ قرآن در مؤسسه کوثر لردگان
کد خبر: 3741900
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

اجرای طرح تابستانه حفظ قرآن در مؤسسه کوثر لردگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهرستان لردگان در ترم تابستان، برنامه و طرح‌های متنوعی را اجرا کرده است که به برخی از آنها پرداخته می‌شود.

رضوان سهرابی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهرستان لردگان در ترم تابستان برنامه‌های آموزشی متنوعی را برگزار کرده است که یکی از آنها اجرای طرح تابستانه حفظ قرآن با محوریت جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه بانوان توسط لیلی کریمی از مربیان مجرب است.
وی ادامه داد: این مرکز در طول تابستان برای بانوان بزرگسال کم سواد دوره آموزش روخوانی، روان‌خوانی و تجوید را هم برگزار کرده است و همچنین برای نوجوانان علاقه‌مند، کلاس‌هایی با محتوای صوت و لحن، مفاهیم و برای خردسالان قصه‌های قرآنی به منظور آشنایی آنها با آیات قرآن کریم  برگزار کرده است.
سهرابی با تاکید براینکه فعالیت‌های مؤسسه کوثر در شهرستان لردگان در میان مخاطبان شناخته شده است و تاکنون با استقبال خوبی همراه شده، بیان کرد: در ترم تابستان، برگزاری کلاس‌هایی مانند تفسیر موضوعی قرآن، کرسی تلاوت، آموزش حفظ جزء سی‌ام و دوره آموزشی مفاهیم همه روزه از ساعت 15:30 تا 19 برپا می‌شود. کلاس تفسیر موضوعی قرآن کریم از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین شمس با حضور بانوان قرآن آموز و علاقه‌مندان در مکان مؤسسه در طول تابستان اجرا شد که مخاطبان رضایت و اشتیاق خوبی از روند برپایی این دوره دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر برای ترم پاییز از علاقه‌مندان ثبت نام کرده و همچنین در نظر دارد برای ایام محرم‌الحرام، کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن را با حضور علاقه‌مندان و بانوان برپا کند.
انتهای پیام

captcha