عضویت در بنیاد خیرین انصارالقرآن با آموزش به کودکان نیازمند
کد خبر: 3737777
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

عضویت در بنیاد خیرین انصارالقرآن با آموزش به کودکان نیازمند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با اشاره به این‌که هر یک از افراد می‌توانند نوع همکاری خود با بنیاد را مشخص کند، گفت: برخی افراد به‌صورت نقدی و برخی دیگر می‌توانند با آموزش قرآن‌آموزان به عضویت بنیاد درآمده و در رواج فرهنگ قرآنی کمک کنند.

عضویت در بنیاد خیرین انصارالقرآن با آموزش به کودکان نیازمند

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان لرستان، شنبه، 20 مردادماه، در همایش بنیاد خیرین انصارالقرآن لرستان که با همکاری گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، برگزار شد، ضمن خیرمقدم به همه مهمانان حاضر در جلسه، گفت: تبیین اهداف بنیاد خیرین انصارالقرآن، به اشتراک گذاشتن تخصص‌های اصحاب قرآنی در کلیه امورات اعم‌از آموزشی، ساخت و سازها و حل مشکلات و نیازمندی‌های تشکل‌های قرانی با کمک خیرین همین بنیاد، ازجمله اهداف این همایش بود.
وی با اشاره به فرم‌های توزیع شده بین حاضرین در جلسه، عنوان کرد: با توجه به اطلاعاتی که در این فرم‌ها وارد می‌شود، توسط پشتیبانان بنیاد خیرین با شما تماس گرفته خواهد شد و نحوه و زمان و مکان همکاری شما مشخص خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان لرستان با اشاره به این‌که هر یک از افراد می‌توانند نوع همکاری خود با بنیاد را مشخص کند، اظهارکرد: برخی افراد به‌صورت نقدی و برخی دیگر می‌توانند با آموزش قرآن‌آموزان به عضویت بنیاد درآمده و در رواج فرهنگ قرآنی کمک کنند، بنابراین تنها راه کمک و خیر بودن پرداخت وجه نقد نیست.
وی افزود: فرم‌های عضویت ‌پُرشده توسط اعضا بنیاد جمع‌آوری شده و با توجه به اطلاعاتی که خود افراد فرم را پر کرده‌اند، با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

captcha