حضور فعال نیروهای انقلابی برای غلبه در نبرد اقتصادی
کد خبر: 3737453
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

حضور فعال نیروهای انقلابی برای غلبه در نبرد اقتصادی

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه شهرستان هیرمند از حضور فعالانه نیروهای مخلص انقلابی به عنوان تنها راه غلبه در این نبرد اقتصادی و آنچه می‌تواند در این شرایط حساس به فریاد کشور برسد، یاد کرد و افزود: متأسفانه محتکران و دلالان آزادانه و طبق نقشه، نوسانات و شوک‌های اخیر را به بازار عرضه و تقاضا وارد می‌کنند.

حضور فعال نیروهای انقلابی برای غلبه در نبرد اقتصادی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم گزمه، امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، 19 مرداد، پس از توصیه به رعایت تقوا و ساماندهی امور زندگی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: این دو گوهر الهی امروزه، برای جامعه اسلامی و عالم بشریت بهترین الگو هستند، و عالم خلقت مدیون این دو شخیصت بزرگوار است.
وی در ادامه افزود: اگر خدمات این دو شخصیت الهی بعد از پیامبر اسلام(ص) نبود، امروزه دیگر اسلامی وجود نداشت، ایثار و مجاهدتهای حضرت علی(ع) در زمان پیامبر(ص) و بعد از او بر همه واضح است و حمایتهای حضرت فاطمه زهرا(س) از ولایت امام علی(ع) بسیار ارزشمند است و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
امام جمعه هیرمند مجالس عروسی پرهزینه، حضور در جشنهای مختلط و مهریه‌های سنگین را موجب هدر رفتن سرمایه و بیشترشدن معصیت برشمرد، و افزود: تنها عامل موفقیت و خوشبختی زوجین، ساده زیستی و تمسک به سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) است.

خطیب نماز جمعه شهرستان هیرمند افزود: امروز ثمره ایستادگی در مقابل مستکبرین و چشیدن طعم آن را به خوبی لمس می کنیم، و به وضوح می‌بینیم که مستکبرین جهان در کشورهای اسلامی یکی بعد از دیگری از جبهه مقاومت اسلامی سیلی می‌خورند.
وی همچنین بیان کرد: الگوی همه کشورهای اسلامی جمهوری اسلامی ایران است، و تمام امید آنها به کشور امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای می‌باشد. و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دیگر دوره بزن و در رو تمام شده است.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم گزمه از حضور فعالانه نیروهای مخلص انقلابی به عنوان تنها راه غلبه در این نبرد اقتصادی و آنچه می‌تواند در این شرایط حساس به فریاد کشور برسد و کشور را نجات دهد، یاد کرد و افزود: متأسفانه محتکران و دلالان آزادانه و طبق نقشه، نوسانات و شوک‌های اخیر را به بازار عرضه و تقاضا وارد می‌کنند و هیچگونه برخورد مناسبی با آن‌ها نمی‌شود. که امیدوارم همه مردم و مسئولان، با توکل بر خداوند و همدلی و با تفکر جهادی و اجرای مدل اقتصاد مقاومتی به میدان بیایند، تا از این روزهای سخت عبور کنیم.

 

captcha