بازدید 15 هزار نفری از نمایش فصل شیدایی در زنجان
کد خبر: 3737220
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

بازدید 15 هزار نفری از نمایش فصل شیدایی در زنجان

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: نمایش فصل شیدایی که با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان و موسسه مهنا برگزار شد، 15 هزار تماشاگر داشت.

بازدید 15 هزار نفری از نمایش فصل شیدایی در زنجانمسعود رمرودی در گفت‌وگو با ایکنا در زنجان اظهار کرد: نمایش فاخر فصل شیدایی به مدت 12 روز در زنجان به اجرا درآمد که با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم روبه‌رو شد.
وی شمار بازدیدکنندگان از نمایش فصل شیدایی در زنجان را بیش از 15 هزار نفر برشمرد و گفت: این آمار نشان از سطح بالای کیفیت این نمایش و نیز عشق و علاقه مردم به شعائر مذهبی و دینی دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با همکاری موسسه مهنا اقدام به اجرای نمایش فصل شیدایی به عنوان بزرگترین نمایش جهان اسلام کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه نمایش فصل شیدایی در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود عنوان کرد: این گروه هنری پس از زنجان عازم گرگان شدند.
رمرودی این نمایش را فعالیت‌های فرهنگی تأثریگذار در راستای تریوج ارزش‌های اسلامی خواند و ادامه داد: از خادمان و هنرمندان نمایش فصل شیدایی در زنجان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام
captcha