ائمه جمعه؛ کانون همگرایی و وحدت/ تقویت نشاط در جامعه ضروری است
کد خبر: 3727932
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
خادمی:

ائمه جمعه؛ کانون همگرایی و وحدت/ تقویت نشاط در جامعه ضروری است

گروه اجتماعی ـ استاندار لرستان، وحدت و همدلی مردم را مهم‌ترین نیاز امروز جامعه ذکر کرد و گفت: ائمه جمعه به عنوان کانون و محور وحدت و همدلی نقش موثری دارند.

ائمه جمعه؛ کانون همگرایی و وحدت/ تقویت نشاط در جامعه ضروری است

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، در همایش فصلی ائمه جمعه استان که امروز پنج‌شنبه، ۱۴ تیر در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد اظهارکرد:هیچ کشوری بدون داشتن امنیت نمی‌تواند به توسعه دست پیدا کند این در حالی‌است که امنیت نیز بدون توسعه شکل نمی‌گیرد.
وی به بعد سلبی امنیت اشاره کرد و گفت: بعد سلبی امنیت عاری از تهدید بودن است، کمااینکه امنیت و توسعه رابطه متقابل دارند لیکن امنیت مقدم بر توسعه است.
خادمی بر ضرورت تقویت وحدت در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم، این در حالی است که ریاست محترم جمهور در سخنان اخیر خود گفتند که ما تسلیم نمی‌شویم و قطعا پیروزیم به شرط اینکه وحدت و انسجام داشته باشم.
استاندار لرستان بر پرهیز از تخریب نهادها و قدرت‌های نظام که دولت نیز یکی از آنهاست تاکید کرد و افزود: همچنین از تخریب مسئولان کشور پرهیز شود.

امید؛ از مظاهر نشاط

وی ائمه جمعه را کانون و محور وحدت دانست و با ذکر این مطلب که ائمه جمعه در ایجاد وحدت بیشتر نقش اساسی دارند، بر ضرورت ایجاد نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: امید داشتن از مظاهر نشاط است و برای تزریق نشاط در جامعه می‌بایست از هر طریقی استفاده کرد.
خادمی افزود: مسئولان هر کدام در هر پستی که هستند باید خود را پاسخگو بدانند و سیاست اصلی خود را بر محور ایجاد وحدت و نشاط در جامعه قرار دهند.

انتهای پیام

captcha