نهاد رهبری در دانشگاه‌ها؛ مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه
کد خبر: 3714389
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
عزیزی مطرح کرد:

نهاد رهبری در دانشگاه‌ها؛ مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشگاه لرستان اظهارکرد: وجود نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مصداق واقعی بُعد عمل به‌ویژه در ابعاد دین، تعهد، تخصص، برادری و وحدت حوزه و دانشگاه بوده است.

ع

به گزارش ایکنا از لرستان، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان امروز، 24 اردیبهشت در آیین معارفه و تکریم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه اظهار کرد: وجود نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مصداق واقعی بُعد عمل به‌ویژه در ابعاد دین، تعهد، تخصص، برادری و وحدت حوزه و دانشگاه بوده است.
وی با بیان این‌که وجود حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان مصداق واقعی همدلی، برادری ، دلسوزی و همکاری در این دانشگاه بوده است، ادامه داد: مسئول نهاد مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه در استان بود و با وجود وی دانشگاه لرستان در فضایی آرام، همکاری و هماهنگی و همدلی به کار و فعالیت آموزشی خود مشغول بوده است.
عزیزی بیان کرد: دانشگاه لرستان نیز با وجود مسئول جدید نهاد آمادگی لازم در راستای اسلامی کردن هر چه بیشتر دانشگاه و پیشبرد اهداف مقدس نظام را دارد.
در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام حسینی تقدیر و حجت‌الاسلام مهدی قدرتی به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان معرفی شد.

انتهای پیام

captcha