اعزام 160 مبلغ بومی و غیربومی به جشن‌های نیمه شعبان در کردستان
کد خبر: 3708727
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

اعزام 160 مبلغ بومی و غیربومی به جشن‌های نیمه شعبان در کردستان

اعزام 160 مبلغ بومی و غیربومی به جشن‌های نیمه شعبان در کردستان گروه اجتماعی- معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعزام 160 مبلغ بومی و غیربومی در جشن‌های نیمه شعبان به مناطق مختلف استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعزام 160 مبلغ بومی و غیربومی در جشن‌های نیمه شعبان به مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 25 نفر بانوی مبلغ و 135 نفر مبلغ آقا هستند.
وی با اشاره به برگزاری جشن‌های ویژه نیمه شعبان در شهرستان‌های استان افزود: 10 جشن بزرگ ویژه نیمه شعبان در مجتمع‌های نور شهرستان‌های مختلف استان کردستان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام کرد: برگزاری گفتمان های دینی باموضوع مهدویت یکی دیگر از فعالیت های صورت گرفته در این ایام است چراکه برگزاری گفتمان‌های دینی زمینه‌ساز رفع شبهات دینی است.
وی بیان کرد: 40 نفر از روحانیون مستقر در روستاهای استان کردستان نیز با برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و برپایی خطابه و سخنرانی در زمینه مهدویت می پردازند.
حجت الاسلام رستمی در پایان یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی، جشن‌های شب برات ویژه اهل سنت، توزیع شربت و شیرینی در هیئات مذهبی و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی ویژه این ایام است.
انتهای پیام

captcha