حمله آمریکا به سوریه نقض قوانین بین‌المللی است/رسوایی آمریکا در این قضیه
کد خبر: 3706675
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
آیت‌الله میرعمادی:

حمله آمریکا به سوریه نقض قوانین بین‌المللی است/رسوایی آمریکا در این قضیه

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌‌که حمله موشکی آمریکا به سوریه باعث رسوایی آمریکا شد و تمام نظامیان دنیا حمله آمریکا به سوریه را به باد تمسخر گرفتند، اظهارکرد: حمله آمریکا به سوریه قطعاً نقض قوانین بین‌المللی بوده است، این حمله به بهانه کاربرد سلاح شیمیایی صورت گرفت، اما دروغی بیش نبود چراکه این افراد به‌دنبال این هستند در منطقه ناامنی به‌وجود بیاورند.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه، در مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد، گفت: امروز نیروهای مسلح ما با اتحاد در کنار یکدیگر برای امنیت کشور تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که آمریکا و استکبار جهانی و هم‌پیمانانش به‌دنبال ناامنی و بی‌ثباتی و جنگ‌افروزی در منطقه هستند، عنوان کرد: آمریکا در افغانستان، عراق و روسیه و برخی کشورهای دیگر تجاوز کرده است، اما تاکنون توان مقابله با نیروهای مسلح ما را نداشته است، و این به این دلیل است که نیروهای ما از قدرت دفاعی و نظامی و از قدرت پشتیبانی مردمی برخوردار است.
آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: در طول 40سال گذشته شاهد بودیم که آمریکا با دخالت‌های مستقیم و غیرمستقیم به‌دنبال ایجاد ناامنی در کشور بوده است، اما به لطف خداوند متعال با هوشیاری و بصیرت نیروهای مسلح موفق نشد و ناکام ماند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که قطعاً این ایثارگری نیروهای مسلح به مراتب قدرتمندتر و توانمندتر ادامه پیدا می‌کند، اظهارکرد: ما در همین هفته گذشته شاهد بودیم که آمریکا تلاش و کوشش کرد و هم‌پیمانانی برای خود درست کرد که با مقاومت اسلامی در منطقه مقابله کند، اما سرانجام چند موشک به سمت سوریه پرتاب کرد که این حمله باعث رسوایی آمریکا شد و تمام نظامیان دنیا حمله آمریکا به سوریه را به باد تمسخر گرفتند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: حمله آمریکا به سوریه قطعاً نقض قوانین بین‌المللی بوده است، به این دلیل که به بهانه کاربرد سلاح شیمیایی صورت گرفت، اما دروغی بیش نبوده است و این افراد به‌دنبال این هستند که ناامنی در منطقه به‌وجود بیاورند.
وی افزود: امروز همه کشورهای منطقه می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال ثبات و امنیت در منطقه است، ارتش و سپاه و نیروهای مسلح ایران هرگز چشم طمع به هیچ کشوری ندارند، اما دست هر متجاوزی را به ایران اسلامی قطع می‌کنند و به هر حمله‌ای پاسخ قاطع خواهد داد، این پیام روز 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که نیروهای مسلح ما در مقابل سیاست‌های تجاوزگرانه آمریکا کاملاً آماده بوده و ایستادگی می‌کنند، اظهارکرد: امروز مردم در کنار نیروهای مسلح و ارتش و ارتش و نیروهای مسلح در کنار مردم و همه تحت رهبری مقام معظم رهبری در راه اهداف انقلاب اسلامی ایران حرکت می‌کنند و این حرکت ادامه پیدا می‌کند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود امام زمان(عج) برسد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: امروز ارتش و نیروهای مسلح مظهر قدرت و اقتدار، حافظان امنیت و مدافعان ملت و پیروان ولایت هستند، این روز را به همه نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک عرض می‌کنم.

captcha