جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه بوعلی سینا در تالار قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3694155
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه بوعلی سینا در تالار قرآن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- عضو شورای مرکزی کانون قرآن دانشگاه بوعلی سینا گفت: کانون قرآن دانشگاه بوعلی سینا سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور را در محل مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی همدان (تالار قرآن همدان) برگزار می‌کند.

حسین مختاری عضو شورای مرکزی کانون قرآن دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌و‌گو با ایکنا اظهار کرد: کانون قرآن دانشگاه بوعلی سینا با همکاری شهرداری همدان، مرحله‌ی دانشگاهی سی و سومین دوره جشنواره قرآن وعترت دانشجویان کشور را در محل مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی همدان( تالار قرآن همدان) برگزار می‌کند.
وی افزود: این مسابقه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، اذان، دعا و مناجات خوانی و تواشیح، بخش شفاهی در 8 اسفند ماه در تالار قرآن استان برگزار می‌شود.
مختاری خاطرنشان کرد: بخش کتبی هم در مورخ 7 اسفند ماه در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا است.
مختاری اذعان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات فرهنگ‌سازی قرآنی و آشنایی بیشتر دانشجویان با مفاهیم قرآنی است و هدف برای شرکت کنندگان در بخش شفاهی پرورش هرچه بهتر قاریان دانشگاه است که به این منظور کارگاه‌هایی نیز برای آنها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام تا 3 اسفند ماه بود افزود: برگزیدگان در اردیبهشت ماه به مسابقات منطقه‌ای و سپس به مسابقات کشوری و ملی راه پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه تعداد شرکت کنندگان در بخش شفاهی 62 و در بخش کتبی 450 نفر بود بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان نتایج و افراد برگزیده در روز اختتامیه 13 اسفند ماه اعلام خواهد شد.

captcha