تلاوت زیبای قرآن در جلب مخاطب اثرگذار است
کد خبر: 3692625
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
استاندار قزوین:

تلاوت زیبای قرآن در جلب مخاطب اثرگذار است

گروه فعالیت‌های قرآنی- استاندار قزوین گفت :هر چقدر در تلاوت، ابتکار و خلاقیت و زیبایی نشان داده شود به همان میزان در جلب مخاطب و گرایش دیگران به این کتاب الهی اثرگذار است.

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با قاریان منتخب نوجوان استان قزوین گفت: هر کس با قرآن مأنوس شده لطف الهی شامل حال وی بوده و باید خدا را از این بابت شکرگزار باشد.
وی اضافه کرد: انس با قرآن بزرگترین سرمایه هر انسانی است که باید از آن صیانت کند و قاریان بدانند در اشاعه فرهنگ قرآنی نقش بی‌بدیلی دارند.
استاندار قزوین تصریح کرد: قرآن کلام زیبای خداست و اگر بخواهیم آن را به دیگران منتقل کنیم حتماً باید با بهترین و زیباترین شیوه و صوت باشد.
وی گفت: قاریانی که با تلاوت زیبای خود در مخاطب تأثیرگذارند بهترین مروجان و اشاعه‌دهندگان کلام الهی در جامعه هستند و باید جایگاه ویژه‌ای در میان مردم داشته باشند.
زاهدی یادآورشد: ظرف و مظروف باید هماهنگ باشد و چون محتوای قرآن زیباست باید درست و زیبا هم تلاوت شود تا تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد.
وی گفت: قاریان قرآن توجه کنند که فقط تلاوت را برای خودشان انجام نمی‌دهند بلکه اشاعه‌دهنده کلام الهی در جامعه هستند و هر چقدر در تلاوت ابتکار و خلاقیت و زیبایی نشان دهند به همان میزان در جلب مخاطب و گرایش دیگران به این کتاب الهی مؤثرند.
زاهدی اظهارداشت: اشتیاق شما نوجوانان به قرآن و تلاوت زیبای آن در ما نیز انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند و این تلاوت‌های زیبا روح و جسم انسان را متحول می‌کند که ارزشمند است.

انتهای پیام

captcha