شناسایی پیکر شهید عبدالرضا حیدری پس از ۲۹ سال
کد خبر: 3692058
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

شناسایی پیکر شهید عبدالرضا حیدری پس از ۲۹ سال

گروه فرهنگی- نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در استان همدان عنوان کرد: پیکر شهید مفقودالاثر عبدالرضا حیدری پس از۲۹سال شناسایی شد.

به گزارش ایکنا از همدان، بهرام دوست پرست نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان گفت: پیکر شهید مفقودالاثر عبدالرضا حیدری پس از۲۹سال شناسایی شد.

 بهرام دوست پرست نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان با اشاره به خبر شناسایی پیکر شهید مفقودالاثر عبدالرضا حیدری اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  تفحص و شناسایی شد.

وی افزود: این شهید معزز از شهدای مفقودالجسد  ناجا استان همدان است که در ۲۱تیرماه ۶۷در منطقه زبیدات عراق دلاورانه جنگید و ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین استان گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید صبح امروز با حضور نماینده امور ایثارگران ناجا و جمعی از مسئولان وفرماندهان ناجا به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی ابراز کرد: باتوجه به سکونت خانواده شهید درتهران مراسم تشییع و خاکسپاری شهید در همدان یا تهران برگزار می شود که جزییات آن متعاقبا ازسوی ناجا اعلام می‌شود.

captcha