حضور مردم در صحنه؛ بزرگ‌ترین عامل اقتدار /۲۲ بهمن؛ روز ناامیدی دشمنان
کد خبر: 3688813
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

حضور مردم در صحنه؛ بزرگ‌ترین عامل اقتدار /۲۲ بهمن؛ روز ناامیدی دشمنان

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در لرستان بزرگ‌ترین عامل اقتدار کشور را حضور مردم در صحنه دانست و اظهارکرد: یکی‌از مهم‌ترین موارد حضور در صحنه، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، 16 بهمن در دیدار با جمعی از نیروهای مسلح استان که به‌مناسبت دهه فجر برگزار شد، نیروهای مسلح را دیده‌بان و حافظان نظام و جان‌نثاران ولایت برشمرد و گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در اعتماد مردم دارد.
ویبا بیان این‌که یکی‌از تجربه‌های تلخ ما این است که در قضیه هسته‌ای به‌شرایطی که رهبری فرموده بود عمل نکردیم، رابطه نیروهای مسلح با مردم را رابطه ایمانی برشمرد و اضافه کرد: اعتماد عمومی، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی است و نباید اعتماد عمومی مردم خدشه دار شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اقتدار نیروهای مسلح را به پشتوانه مردم دانست و با بیان این‌که ریشه اقتدار ما در اعتماد عمومی، پیشرفت‌های علمی، نظامی، اقتصادی و سیاسی است، تصریح کرد: یکی دیگر از ریشه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایت و رهبری است، امروز رهبری همچون کوه استوار در برابر دشمن ایستاده است.
امام‌ جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که دشمن می‌خواهد بین مردم و ولایت فاصله ایجاد کند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان و استکبار جهانی به‌دنبال این هستند تا تاثیر کلام رهبری ایران در میان مردم کم‌رنگ شود.

حضور مردم در صحنه؛ بزرگ‌ترین عامل اقتدار /۲۲ بهمن؛ روز ناامیدی دشمنان
وی با بیان ضرورت حفظ اقتدار و امنیت نظام اسلامی اضافه کرد: اقتدار ما این است که ما به سلاح ایمان و نظام و نیروهای مسلح اعتقاد داریم.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که دشمنان ما همواره مادی فکر می‌کنند و به فکر مادیات هستند،  افزود: اگر مادیات دشمنان ما ضربه بخورد عقب‌نشینی می‌کنند، کمااینکه رئیس جمهور آمریکا ترسوتر از تمام رئیس‌جمهورهای گذشته است زیرا یک تاجر است و مادی فکر می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که امروز اقتدار ما در باهم بودن است، اظهارکرد: از حیله‌های دشمن این است که بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازد.
امام‌ جمعه خرم‌آباد هدف دشمن را از بین بردن اقتدار و امنیت نظام اسلامی برشمرد و با بیان این‌که ریشه اقتدار ما در تدین و ایمان ماست، گفت: اقتدار ما به باور ماست و هرچه می‌توانیم باید توکل خود به خدا را بیشتر کنیم زیرا نصرت و از سوی خداوند متعال است.
وی با بیان این‌که هر کس برای خدا فداکاری کند خدا نیز او را یاری خواهد کرد، افزود: خداوند حافظ خون شهیدان است و نمی‌گذارد خون شهیدان پایمال شود.
آیت‌الله میرعمادی بزرگ‌ترین ریشه اقتدار ما را حضور مردم در صحنه دانست و با بیان این‌که غفلت از دشمن خطرناک است، خاطرنشان کرد: یکی‌از موارد حضور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان یوم‌الله ۲۲ بهمن را روز اعلام وفاداری و ایستادگی ملت ایران دانست و اضافه کرد: حضور همه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری و استقامت ما در انقلاب را نشان خواهد داد این در حالی‌است که ۲۲ بهمن روز ناامیدی دشمنان است.

captcha