ترس دشمنان از توانایی مردم ایران است نه از موشک آن‌ها
کد خبر: 3687479
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

ترس دشمنان از توانایی مردم ایران است نه از موشک آن‌ها

گروه شهرستان‌ها: امام جمعه کاشمر با بیان اینکه امروز کشور ما به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل شده است، گفت: دشمن از موشک‌های ما نمی‌ترسد بلکه از استعداد و توانایی‌های ما هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی، امام جمعه کاشمر، 12 بهمن‌ماه در دیدار با مسئولان ادارات و نهادهای کاشمر در نخستین روز از دهه فجر انقلاب با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن دهه اول فاطمیه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مصادیق وعده‌های الهی در رابطه با نصرت مؤمنین است.
وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم بسیار وعده داده که مؤمنان را یاری و پیروز خواهد کرد هر چند که دشمن غداری در برابرشان باشد، افزود: مؤمنان با این عقیده و باور انقلاب کرده و هنوز هم بر همان باور هستیم.
طباطبایی با اعلام اینکه ملت ایران با دست‌خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح که آمریکا و کشورهای استکباری کمکش می‌کردند، ایستادگی کرده و بر آن توپ، تانک و قدرت اهریمنی دشمن غلبه کردند، اظهار کرد: هیچ تردید و شکی نداریم که کمک و نصرت الهی ما را در برابر رژیم ستم‌شاهی پیروز کرده است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا گمان می‌کند اگر سلاح خود را به رخ ما بکشد و تهدید کند عقب‌نشینی خواهیم کرد، افزود: متأسفانه بسیاری از مسلمانان بارها مرعوب شده و در برابر دشمن عقب‌نشینی کرده‌اند.
امام جمعه کاشمر با اظهار تاسف از اینکه برخی افراد از تشرهای پوشالی دشمنان می‌ترسند، گفت: همه باید باور داشته باشند که به‌رغم تمامی توطئه، دسیسه‌ها، کارشکنی‌ها، تهدیدها و بدگویی‌های دشمنان اما دستاوردهای بسیار عظیمی را به دست آورده‌ایم.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب هیچ‌گونه امکاناتی در روستاها و شهرها نبود در صورتی که اکنون تمامی امکانات در همه روستاها مهیا شده است، بیان کرد: ایران اسلامی در این تحریم‌ها توانسته نه تنها به بهترین فنون پزشکی دست یابد بلکه در سطح بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا خدمات به مردم ارائه دهد.
طباطبایی با اعلام اینکه در بخش نظامی خودکفا شده‌ایم و به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل گشته‌ایم، گفت: دشمن از موشک‌های ما نمی‌ترسد بلکه از استعداد و توانایی‌های ما هراس دارد.
وی با اشاره به اینکه استعداد ملت ایران به زودی به قدرت بزرگ جهانی تبدیل می‌شود، اظهار کرد: دشمن برخلاف گذشته دیگر جرات نمی‌کند به ما حمله کند.
امام جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه این دستاوردها را با استقلالی که داشته‌ایم به دست آورده‌ایم نه وابستگی به کشورهای بیگانه، بیان کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که هرچند مسئولیت و مدیریت سخت است اما برای خدمت به مردم نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند.
وی با بیان اینکه باید از شعار دادن و حرف زدن زیاد دست برداشت و برای مردم در عمل کار کرد، افزود: باید در عمل با اجرایی و عملیاتی کردن امور زمینه بهره‌مندی مردم را از خدمات و دستاوردها فراهم کنیم و از طرح وعده‌های توخالی و شعارگونه پرهیز شود.
وی با اشاره به اینکه مردم با مشکلات زیادی در حوزه اقتصاد، بیکاری، گرانی و معیشت روبه‌رو هستند و باید در این جهت با روی باز با مردم صحبت کرده، با شرایط آن‌ها همراهی کنیم، اظهار کرد: بدون توجه به خط و خطوط سیاسی تنها باید به فکر مردم باشیم و در راستای برآورده کردن نیازها و رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.
امام جمعه کاشمر با اعلام اینکه هر فردی که مردم را مایوس و بدبین کند یک گناه نابخشودنی مرتکب شده است، افزود: ما در برابر این مردم و به خصوص جوانان مسئول هستیم.

captcha