اعلام نتایج بخش کتبی مسابقات ملی قرآن سروش وحی
کد خبر: 3658988
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

اعلام نتایج بخش کتبی مسابقات ملی قرآن سروش وحی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی با اشاره به اعلام نتایج بخش کتبی مسابقات ملی قرآن سروش وحی، ابراز کرد: افتتاحیه مرحله شفاهی این رقابت‌ها نیز 29 آبان‌ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ به نقل از روابط عمومی موسسه سروش جاودانه وحی، مرحله مقدماتی مسابقات ملی قرآن سروش وحی که برای دو گروه سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال با محوریت حفظ کامل سوره مبارکه بقره در نظر گرفته شده بود، برگزار شد.
سروش عظيمی، مدیر موسسه سروش جاودانه وحی در این زمینه بیان كرد: ٢٨ نقطه در كشور در اين مسابقات شركت می‌كنند و نزديک به 300 نفر از شركت‌كنندگان از كشورهای عربی، افغانستان و پاكستان هستند.
وی ادامه داد: اين مسابقات به ياد شهدای قيام مسجد گوهرشاد، شهدای مدافع حرم و شهيد حادثه منا، محسن حاجی‌حسنی‌كارگر برگزار می‌شود.
عظیمی اضافه کرد: نفرات برتر آزمون کتبی مسابقات ملی قرآن سروش وحی در بخش بانوان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم شامل منیره سرزهی از بیرجند، پروین جهانگیری از اصفهان، یکتا صداقت از گلبهار، مهری نجاتی از مشهد و سکینه پیرخلیلی از آبادان است.
وی گفت: همچنین در بخش آقایان، نفرات برتر این دوره از مسابقات ملی سروش وحی که موفق به حضور در آزمون شفاهی شدند بیش از هزار نفر هستند که حد نصاب نمره یعنی امتیاز بالای 75 را کسب کردند.
گفتنی است، طی 10 روز بین این متسابقان آزمون مقدماتی برگزار خواهد شد و در همین راستا 500 نفر برای شرکت در مرحله نیمه نهایی به مشهد دعوت خواهند شد و افتتاحیه این مرحله 29 آبان ماه در تالار قدس حرم مطهر رضوی ساعت 17:30 خواهد بود.
یادآور می‌شود، قاریان غیرایرانی که برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند در آزمون شرکت نکرده‌ و از طرف موسسه به این قاریان غیر ایرانی حد نصاب نمره بدون آزمون اعطا خواهد شد.
captcha