60 هزار خانوار کرمانی زیرپوشش طرح خادم جمعیت ‌هلال‌احمر کرمان
کد خبر: 3635234
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
فرشید اعلام کرد:

60 هزار خانوار کرمانی زیرپوشش طرح خادم جمعیت ‌هلال‌احمر کرمان

گروه اجتماعی: معاون آموزش جمعیت ‌هلال‌احمر استان کرمان گفت: بیش از 60 هزار خانوار در استان کرمان زیر پوشش طرح خادم قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، هادی فرشید، معاون آموزش جمعیت ‌هلال‌احمر استان کرمان دیروز یکشنبه، 5 شهریور گفت: آموزش‌های ضمن خدمت برای ارتقای سطح همکاران در جمعیت هلال‌احمر ارائه می‌شود.
وی افزود: آموزش به نجات‌گران و امدادگران، آموزش‌های آکادمیک در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال‌احمر و آموزش‌های همگانی نیز توسط معاونت آموزش جمعیت هلال‌احمر ارائه می‌شود.
معاون آموزش جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه طرح خادم از یک سال قبل در کشور آغاز شده است، بیان کرد: طرح خادم مخفف خانواده آماده در مخاطرات است و در استان کرمان به صورت ویژه به این طرح نگاه شده است.
فرشید اظهارکرد: پوشش 9 هزار خانوار در طرح خادم طی سال گذشته به استان کرمان سهیمه داده شد، اما به بیش از 60 هزار خانوار مراجعه کردیم و آنها را زیرپوشش قرار دادیم.
وی یادآور شد: ما در قالب طرح خادم به درب خانه‌ها می‌رویم و خدمت را به درب خانه مردم می‌بریم به طوری که بیش از 12 مرتبه در سال به آنها مراجعه می‌کنیم و آموزش‌هایی را ارائه می‌دهیم.
معاون آموزش جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد: هدف ما از اجرای طرح خادم این است تا در افق 1400 به 30 درصد آمادگی برسیم.
فرشید تأکید کرد: دوره آموزش ترابری تخصصی ضمن خدمت پایه ویژه کارکنان حوزه ترابری با حضور 50 نفر از امدادگران شعب توسط جمعیت هلال‌احمر استان کرمان برگزار شده است.
منبع: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان
captcha