تنها عنصر حیات بالنده حوزه‌های علمیه انقلابی بودن است
کد خبر: 3628222
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
اسماعیلی:

تنها عنصر حیات بالنده حوزه‌های علمیه انقلابی بودن است

گروه اجتماعی: كارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی داراب بر این نكته تأكید كرد كه تنها عنصر حیات بالنده حوزه‌های علمیه در شرایط کنونی انقلابی بودن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام جلیل اسماعیلی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب با اشاره به نقش مهم و اثرگذار حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه تضمینی بر حفظ اصول خواهد بود و مانع از این خواهد شد که نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار گیرد.

وی همچنین افزود: تنها عنصر حیات بالنده حوزه‌های علمیه در شرایط کنونی که می‌تواند حوزه را زنده و بالنده نگه دارد، انقلابی بودن است.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی داراب با تأکید بر اینکه برای مصون ماندن از انحرافات، باید در مدار خط ولایت باشیم، گفت: ما از متون فاخر دین آموخته‌ایم که در تمامی فراز و نشیب‌های گمراه کننده حیات بشری بر مدار ماه منیر ولایت حرکت کنیم.

اسماعیلی در پایان تأكید كرد كه بصیرت، به روز بودن بلکه فوق روز اندیشیدن، زهد و پاسداری، اخلاق و مردم‌داری و هوشمندی و کیاست سیاسی و حضور شجاعانه در تمامی عرصه‌های دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و ایران از ویژگی‌های روحانیون است.

captcha