تسریع در ساخت مسجد جامع شهرک بعثت مشکین دشت نیازمند مساعدت مسئولان و خیرین
کد خبر: 3626940
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

تسریع در ساخت مسجد جامع شهرک بعثت مشکین دشت نیازمند مساعدت مسئولان و خیرین

گروه معارف: امام جماعت شهرک بعثت مشکین دشت خواستار مساعدت و نگاه ویژه مسئولان و خیرین برای ساخت تنها مسجد شهرک بعثت شد.

حجت‌الاسلام سعید داداشی، امام جماعت شهرک بعثت مشکین دشت در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: با تلاش‌ها و حمایت‌های خیرین شهرک بعثت، کار ساخت مسجد جامع صاحب الزمان(عج) تا مرحله فونداسیون و اجرای ستون‌ها پیش رفته است.
وی ادامه داد: رمضان  سال  ۹۵ بود که جمعی از ساکنان شهرک بعثت در زمینی که به نام مبارک صاحب الزمان  قرار به ساخت مسجد داشت اقامه نماز کردند.
این مسئول افزود: طولی نکشید که در این زمین، با تلاش هیات امنا و خیرین و یک تیم جهادی از جوانان منطقه، این مسجد با سالنی با هزینه بالغ بر ۵۰ میلیون تومان ساخته شد تا این مرکز عبادی، شکل و رویی بگیرد و این اقامه نماز به شکلی بسیار منسجم تر استمرار یابد.
داداشی بیان کرد: پس از این اتفاق بود که کار ساخت مسجد، با همت و استارت رئیس هیات مؤسس و زیر نظر مهندسان با زیربنایی بالغ   بر هزار و 400 متر مربع شروع شد تا این حرکت خداپسندانه به نتیجه نهایی خود نزدیک شود.
امام جماعت شهرک بعثت در ارتباط با هزینه‌های انجام شده تصریح کرد: در حال حاضر با کمک‌های جمع آوری شده از خیرین به مبلغ حدود ۹۰ میلیون تومان و کمک‌های غیر نقدی بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان پیشرفت کار در مرحله فونداسیون و اجرای ستون‌ها بوده و امید است این روند با کمک خیرین و مسئولان  ادامه دار باشد.
داداشی ضمن دعوت از خیرین برای همکاری در ادامه این کار خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۷۷۰۹۸۵۸۵۲ نزد بانک کشاورزی با نام مسجد جامع صاحب الزمان شهرک بعثت و یا حضوری توسط کارتخوان سیار  واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را به آدرس مشکین دشت، شهرک بعثت، بلوار فردوسی مسجد جامع صاحب الزمان شهرک بعثت  ارسال و در این امر خیر سهیم باشند.
 وی از اختصاص نیمی از زیر زمین این مسجد به کارگاه تولیدی و اشتغال زایی و نیمی دیگر در صورت تأیید وزارت بهداشت و درمان برای ایجاد درمانگاه  خبر داد.
امام جماعت شهرک بعثت افزود: امید است  از محل دریافت اجاره بها مبلغی به نیازمندان منطقه اختصاص داده شود و البته نامه ای برای تنظیم لایحه‌ای مبنی بر کمک به شهرداری ارسال شده است که امیدواریم با موافقت شهردار شهر مشکین دشت این لایحه تنظیم شده و به شورای شهر اسلامی ارسال شود.

captcha