زنجان میزبان کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی
کد خبر: 3626913
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

زنجان میزبان کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی

گروه اجتماعی: زنجان به مدت 5 روز میزبان کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، صبح امروز شنبه 14 مردادماه همایش سومین دوره تکمیلی پیوست‌نگاری فرهنگی در سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و با حضور اساتید استان‌هایی از جمله آذربایجان شرقی و غربی، سمنان، قم، مرکزی، ایلام، قزوین و کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این همایش آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار کرد: موضوع پیوست‌نگاری فرهنگی یکی از مطالبات اساسی رهبر معظم انقلاب است و در ارتباط با این موضوع باید کارها و برنامه‌های اساسی در کنار ماهیت فکری و محتوایی انقلاب اسلامی، انجام شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما در رابطه با علم از چیزی فروگذار نکرده و ذات اقدس احدیت در قرآن کریم مبارزه با جهل را یکی از اساسی‌ترین موضوعات می‌داند، تاکید کرد: دنیا با شتاب در حال حرکت و پیشرفت است و در این بین ما نیز باید راه میان‌بر را برای پیشرفت و حرکت انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: در قرآن کریم و آموزه‌های دینی وابستگی جهان اسلام به دیگران نهی شده است و امروز نیز باید با توجه به رشد و توسعه در همه بخش‌ها این مساله را در جامعه اسلامی مورد توجه داشته باشیم.

captcha