حمایت از نیروهای مسلح، حمایت از اصل نظام است
کد خبر: 3625494
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
حجت‌الاسلام تقوی:

حمایت از نیروهای مسلح، حمایت از اصل نظام است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: حمایت از نیروهای مسلح کشور حمایت از اصل نظام است و هر کس قصد تضیف نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه را داشته باشد به مردم و کشور خیانت کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه کشور روز گذشته نهم مردادماه در دهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله مشگینی که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هر فردی از ارزش‌های نظام اسلامی فاصله بگیرد، از ما نیست و امروز سران فتنه مرتکب این اشتباه بزرگ شده‌ و از ارزش‌های اسلامی فاصله گرفتند.
وی گفت: مشکل دنیای امروز دانشی است که در اختیار قلب‌های تاریک قرار گرفته است و جنگ و خشونتی که امروزه از جانب استعمارگران غربی بر منطقه ما و جهان سایه افکنده نشان از دلهای تاریک و بیمار آنها است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: حمایت از نیروهای مسلح کشور حمایت از اصل نظام است و هر کس قصد تضیف نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه را داشته باشد به مردم و کشور خیانت کرده است.
حجت‌الاسلام تقوی افزود: ملاک برای گزینش افراد در پست‌های مختلف باید شایسته سالاری باشد ولی متاسفانه برخی روش‌های غلط در این زمینه به فرهنگ تبدیل شده است که بعد از انتخابات امسال بیشتر مشاهده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آیت‌الله مشگینی جزء شخصیت‌های بسیار برجسته انقلاب بودند ادامه داد: پرهیز آیت‌الله مشگینی از مقام و منسب‌های مختلف در دوره‌های مختلف بعد از انقلاب دلیلی محکم بر لیاقت ایشان بود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: استاد مشگینی استاد بی‌نظیر اخلاق بود که بیش از ۶۰ سال در حوزه علمیه قم به تدریس علوم مختلف دینی پرداخت و بسیاری از علمایی که اکنون در حوزه‌های سراسر کشور در حال تدریس هستند از شاگردان ایشان بودند.
captcha