افتتاح طرح قرآنی آسمانی‌های تنکابن در دهه کرامت
کد خبر: 3623941
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

افتتاح طرح قرآنی آسمانی‌های تنکابن در دهه کرامت

گروه فعالیت‌های قرآنی: آغاز طرح آسمانی‌ها در دهه کرامت با تقدیر از فعالان فرهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان تنکابن همراه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بابک شمس ناتری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن اظهار کرد: با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد غرب استان مازندران منطقه ویژه تنکابن از فعالان فرهنگی، هنری کانون‌های شهرستان تنکابن با حضور مدیران کانون های فعال شهرستان در محل مسجد جامع زنگیشا محله تنکابن تقدیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیخانی، مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد غرب استان منطقه ویژه تنکابن در این مراسم که با آغاز دهه کرامت همراه شده بود در جمع مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان تنکابن تصریح کرد: طرح آسمانی‌ها در رشد و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان با محوریت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین، در این طرح بیش از 90 کانون فرهنگی، هنری شهرستان با برگزاری این طرح کلاس‌هایی از قبیل قرآن، احکام، ورزشی و اردویی و کلاس‌های کمک درسی و هنری از قبیل خطاطی، نقاشی و بازیگری را با استفاده از مربیان مجرب در مساجد سطح شهرستان برگزار می‌کنند.

علیخانی در پایان ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های همسو با همکاری در اجرای طرح به ایجاد نشاط در جامعه و غنی‌سازی اوقات فراغت در بین جوانان و نوجوانان منطقه کمک و یاری‌رسان باشند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۰
0
0
برپایی این طرح باعث آشنایی بیشتر علاقمندان با مسائل دینی و مذهبی می‌شود
captcha