گسترش نهضت قرآن‌آموزان جز با تلاش عناصر با انگیزه میسر نمی‌شود
کد خبر: 3622218
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
چمانه:‌

گسترش نهضت قرآن‌آموزان جز با تلاش عناصر با انگیزه میسر نمی‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست تبلیغات اسلامی ارسنجان بر این نكته تأكید كرد كه توسعه و گسترش نهضت قرآن‌آموزی و دستیابی به اهداف کمی و کیفی این حوزه نورانی جز با همت و تلاش عناصر دلسوز، فعال و با انگیزه میسر نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس،حجت‌الاسلام محمدجواد چمانه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ارسنجان امروز، اول مردادماه در دیدار با سید حمید موسوی، سرپرست دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: چون قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین‌کننده سعادت فردی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد پس باید در راستای امور قرآنی قدم برداشت و از این برنامه زندگی و هدایت به‌خوبی استفاده کرد.

وی اظهار كرد: بی‌گمان توسعه و گسترش نهضت قرآن‌آموزی و دستیابی به اهداف کمی و کیفی این حوزه نورانی جز با همت و تلاش عناصر دلسوز، فعال و با انگیزه میسر نخواهد بود.

چمانه ادامه داد: آنانی که در مسیر هدایت نسل جوان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، همان انسان‌های ولایت‌مداری هستند که اندیشه‌ای جز تربیت انسان‌های متعهد و مکتبی و کسب رضایت حق تعالی در سر نمی‌پرورانند.

captcha