نگذارید پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار شوند
کد خبر: 3620768
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

نگذارید پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار شوند

گروه اجتماعی: رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: وظیفه ما عمل به فرامین بنیانگذار انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است که فرمودند ؛ نگذارید این پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار بشوند و گرنه در آتش دوزخ الهی خواهید سوخت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل ، به نقل از روابط عمومی نیروهای مسلح اردبیل، صفر علی براتلو رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور روز گذشته 27تیرماه در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: وظیفه ما عمل به فرامین بنیانگذار انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است که فرمودند ؛ نگذارید این پیشکسوفتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار بشوند و گرنه در آتش دوزخ الهی خواهید سوخت. 
وی افزود: وظیفه و هدف اصلی ما از این نشست حفظ ارزش ها و کرامات رزمندگان و سربازان و سردارانی است که با رشادت ها و جانبازی ها و از خود گذشتگی های خود پیروزی های هشت سال دفاع مقدس را در جبهه‌های نور علیه ظلمت رقم زدند و در حال حاضر نیز علی رقم اینکه به افتخار بازنشستگی در ارگان‌های دولتی و نظامی نائل شده اند ولی با وجود این با حضور داوطلبانه در جبهه های سوریه و عراق با داعش می جنگند و به افتخار شهید مدافع حرم نائل می‌شوند. درست است که سالها از پایان هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد ولی برای این پیشکسوتان جنگ با دشمنان اسلام و قرآن همچنان ادامه دارد . وظیفه‌ای که بر عهده ماست این است که خاطرات آنان از جبهه‌ها و رشادت و جانبازی‌های آنان ار ثبت و ضبط نمائیم و به عنوان یک سنگ ماندگار و ارزشمند از رشادت‌های این عزیزان به نسل‌های آینده منتقل نمائیم . 
رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش سازنده جهادگر، سنگرساز بی سنگر در هشت سال دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: کلیه صاحبنظران جنگ در دنیا از حضور گسترده و وسیع رزمندگان و نوجوانان زیر 15 سال در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس متحیر بودند به گونه‌ای که وزیر اسبق اطلاعات فرانسه برای رمزگشایی از این حضور گسترده رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی در کتاب خاطرات جنگ خود می‌نویسد من در شب عملیات رمضان در پشت خاکریزهای عراقی‌ها بودم از فرماندهان عراقی خواستم تعدادی از رزمندگان زیر 15 سال را به اسارت بگیرند تا بفهمیم به چه دلیل  در جبهه‌ها حضور دارند و چگونه بدون هیچ ترس و واهمه‌ای به دشمن حمله می‌کنند و از توپ و تانگ و مسلسل نمی‌ترسند. در نهایت نتیجه‌ای که این مقام فرانسوی می‌گیرد این است که رزمندگان ایرانی شهادت را افتخار بزرگی برای خود می‌دانند و دفاع از آب و خاک کشورشان را دفاع از آبرو و ماموس می‌شمارند. قطعا ً پیروزی بر این ایدئولوژی و روحیه شهادت این رزمندگان کار بسیار سخت و به عبارت دیگری غیرممکنی است.
براتلو افزود: هدایت و پشتیبانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درهشت سال دفاع مقدس زمینه‌های پیروزی بر دشمنان اسلام را فراهم ساخت. دشمنی که از حمایت‌های همه‌جانبه شرق و غرب برخوردار بود و همه گونه صلاح و مهمات منجمله هواپیماهای سوپراستاندارد فرانسوی در اختیار داشت با وجود این از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شکست خورد. رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که هم اکنون پیش کسوتان عرصه ایثار و گذشت هستند به عینه به این واقعیت را به اثبات رساندند که کشوری که شهادت دارد اسارت ندارد.
captcha