مشاركت 150 میلیارد ریالی خیران فارس در احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب
کد خبر: 3618342
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
رحمانيان خبر داد:

مشاركت 150 میلیارد ریالی خیران فارس در احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب

گروه اجتماعی: مدیرعامل بیمارستان خیریه سرطان جنوب از مشارکت 150 میلیارد ریالی خیران فارس در ساخت این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمدرضا رحمانیان، مدیرعامل بیمارستان خیریه سرطان جنوب كشور امروز، 21 تیرماه با اشاره به احداث این بیمارستان در شیراز گفت‌: بیمارستان خیریه سرطان جنوب كشور یكی از بیمارستان بزرگ خواهد بود كه از محل وقف جمعی و جمع‌آوری كمك‌های مردمی و خیران در حال احداث است.

وی بیان اینکه عده زیادی از خیرین استان فارس در این کار خیر مشارکت کرده‌اند، گفت: تاکنون میزان 150میلیارد ریال جمع کمک‌های مردمی بوده است که به صورت نقدی و غیر نقدی(شامل اهدای ملک) توسط خیرین اهدا شده است.

منوچهری باقری، نماینده هیأت امناء بنیاد خیریه سرطان جنوب نیز در این رابطه گفت: كمك‌های خیران در قالب بنیاد سرطان جنوب جمع‌آوری می‌شود و هدف این بنیاد خیریه آن است که به مردم بگوید بیماری سرطان قابل درمان است و هشدار دهد که باید به تشخیص و درمان به موقع این بیماری توجه ویژه داشته باشند و ساخت این بیمارستان فرصت تشخیص و پیشگیری نسبت به این بیماری را در آینده فراهم می‌کند.

باقری با بیان اینکه این بیمارستان تنها یک مرکز درمانی نخواهد بود، بلکه به مرکز تحقیقاتی و آموزشی در زمینه سرطان تبدیل خواهد شد، گفت: مدت زمان ساخت و تجهیز این بیمارستان حدود 5 سال است که امیدواریم با کمک‌های مردم و مسئولین این بیمارستان هرچه سریع تر ساخته شود و با راه اندازی آن یکی از نیازهای اساسی و مهم منطقه جنوب کشور رفع گردد.

رامجردی، مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز در خصوص روند ساخت این بیمارستان گفت: احداث ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان جنوب سیدالشهدا(ع) الگویی از مشارکت موفق نیک اندیشانی است که از اقشار مختلف در ساخت این بیمارستان سهیم شده‌اند.

وی افزود: این بیمارستان به همت و تلاش مردم خیر از سراسر کشور در پنج بلوک هفت تا 10 طبقه در حال ساخت است که مرحله اسکلت فلزی بلوک اول به پایان رسیده و اسکلت فلزی بلوک دوم آغاز شده است.

یادآور می‌شود، بیمارستان خیریه سرطان جنوب به منظور ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و تأمین نیازهای بیماران سرطانی با استفاده از وقف جمعی و مشارکت مردمی با بهره‌گیری از توانمندی‌های خیرین و واقفین نیک اندیش در حال ساخت است.

captcha