جشنواره پنجم آیات در انتظار بودجه/ مشخص شدن عناوین
کد خبر: 3617010
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
امیرنیا خبر داد:

جشنواره پنجم آیات در انتظار بودجه/ مشخص شدن عناوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از مشخص شدن عناوین پنجمین دوره جشنواره قرآنی آیات خبر داد و گفت: جزئیات بیشتر این جشنواره همچون استان‌های میزبان و ... هنوز مشخص نشده است.

اصغر امیرنیا، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره قرآنی آیات کلید خورده است، گفت: رشته‌هایی که در این دوره از جشنواره شاهد آن خواهیم بود مشخص شده و مشغول رایزنی با استان‌ها برای میزبانی رشته‌ها هستیم.
وی با تأکید بر اینکه استان‌های میزبان این دوره مشخص نشده است،‌ افزود: همه برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است و منتظر هستیم تا پس از مشخص شدن بودجه اقدامات دیگر را انجام دهیم.
امیرنیا با بیان اینکه هیچ مشکلی برای برگزاری جشنواره وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اعلام جزئیات این دوره از جشنواره بعد از مشخص شدن جزئیات و هماهنگی لازم با استان‌ها جهات میزبانی اعلام می‌شود. بنابراین در جشنواره پنجم تنها عناوین مشخص شده است و استان‌های میزبان و نیز بودجه آن مشخص نیست.
مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد همچنین در مورد هفته‌های قرآن و عترت اظهار کرد: در مورد هفته‌های قرآن و عترت نیز شاهد چنین وضعیتی هستیم و هنوز استان‌های میزبان مشخص نشده است.
یادآور می‌شود پنجمین دوره جشنواره قرآنی آیات در رشته‌های داستان، نغمات، پوستر، فیلم، نقاشی، کاریکاتور، تئاتر، تصویرسازی، نگارگری، شعر، خوشنویسی و نقاشی خط برگزار می‌شود.
captcha