مفتاح‌الجنه؛ طرحی برای کاهش آلام نیازمندان
کد خبر: 3612151
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

مفتاح‌الجنه؛ طرحی برای کاهش آلام نیازمندان

گروه شهرستان‌ها: فرماندار خلیل‌آباد، طرح مفتاح‌الجنه را طرحی برای کاهش آلام نیازمندان و مستمندان دانست و گفت: با نهادینه کردن فرهنگ یاری و کمک به نیازمندان، می‌توان عدالت را در جامعه گسترش داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی مجتبی شاکری، فرماندار خلیل‌آباد، 31 خردادماه در دیدار با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد با اشاره به اینکه طرح مفتاح‌الجنه با همکاری تمامی مسئولان و خیران به منظور کاهش آلام نیازمندان و رفع مشکلات معیشتی، درمانی و ... در سطحی گسترده و مستمر توسط کمیته امداد پیگیری می‌شود، اظهار کرد: خدمت به محرومان عبادت بسیار بزرگی است که ریشه در آموزه‌های دینی ما دارد.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده‌های نیازمند و محروم، بر توجه بیشتر مسئولان به نیازمندان تأکید کرد و گفت: با نهادینه کردن فرهنگ یاری و کمک به نیازمندان، می‌توان عدالت را در جامعه گسترش داد و از بسیاری مشکلات اجتماعی و فرهنگی پیشگیری کرد.
شاکری بیان کرد: نهاد کمیته‌ امداد به تدبیر هوشمندانه و عالمانه امام راحل تأسیس شد و چندین سال است که همگی ما شاهد خدمات و برکات ارزشمند این نهاد مقدس در سطح جامعه هستیم.
در ادامه این دیدار محمدرضا حسین‌پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خلیل‌آباد افزود: طرح مفتاح‌الجنه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور فرماندار و امام جمعه خلیل‌آباد در منازل نیازمندان شهرستان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در شهرستان اجرا می‌شود، افزود: کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف به منظور ارتباط بیشتر و رفع نیاز از خانواده‌های تحت حمایت، اقدام به بازدید حضوری از منزل مددجویان می‌کند تا از نزدیک با مشکلات خانواده‌ها آشنا و زمینه خدمت‌رسانی بهتری فراهم شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خلیل‌آباد با بیان اینکه سرکشی و هم‌نشینی با خانواده نیازمندان در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: در این طرح مسئولان از نزدیک با توانمندی‌ها و نیازهای مددجویان کمیته امداد بیشتر آشنا می‌شوند.
captcha