روز قدس روز فریاد مظلومیت در برابر رژیم غاصب صهیونیست است
کد خبر: 3611943
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

روز قدس روز فریاد مظلومیت در برابر رژیم غاصب صهیونیست است

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار گفت: روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار از برگزاری جلسه راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری این شهرستان خبر داد.

حجت  الاسلام عباسپور افزود: جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی مراسم راهپیمایی روز قدس به منظور هر چه باشکوه تر در مراسم راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در روز 16 مرداد سال 1358 مصادف با سیزدهم رمضان 1399 همزمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان طی پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به‌عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کردند و عموم مسلمین جهان را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ فراخواندند.

این کارشناس حوزه دین گفت: همه ساله مردم در ایران در آخرین جمعه ماه رمضان به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازند، در شماری از کشورهای اسلامی نظیر ترکیه، اندونزی، بحرین، لبنان، پاکستان و حتی برخی کشورهای غیر اسلامی نظیر ایالات متحده آمریکا و انگلستان نیز، تظاهراتی در بعضی از مراکز اسلامی و با حضور مسلمانان و غیر مسلمانان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسپور تصریح کرد: در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است، روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

captcha