نزدیک شدن به ظهور امام زمان(عج) با کاربردی کردن قرآن در زندگی
کد خبر: 3609167
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

نزدیک شدن به ظهور امام زمان(عج) با کاربردی کردن قرآن در زندگی

گروه اجتماعی: سردار صفایی گفت: تلاش در عرصه قرآن ارزشمند است، زیرا هر چه انسان به قرآن و اهل‌بیت(ع) نزدیک شود، به ظهور حضرت ولی عصر(عج) نزدیک‌تر می‌شویم.

سردار غلامحسین صفایی، جانباز قطع نخاعی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه دلیل غیبت حضرت حجت(عج) انسان‌های مسلمان هستند، تلاش در عرصه قرآن هر چه باشد، ارزشمند است، زیرا هر چه انسان به قرآن و اهل‌بیت(ع) نزدیک شود، زمینه ظهور نزدیک می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مردم باید هر چه بیشتر از علوم قرآنی استفاده کنند، افزود: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت تلنگری برای افراد است.
صفایی با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی دشمنان نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده، اظهار کرد: آشنایی جوانان و نوجوان با قرآن و فرهنگ قرآنی، می‌تواند تأثیرات مثبتی در زندگی فردی و اجتماعی آنان داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت توجه به کودکان در بخش فرهنگ قرآنی گفت: خوشبختانه در بخش کودکان خلاقیت‌های خوبی صورت گرفته تا آن‌ها به قرآن جذب شوند، ضمن اینکه بکار‌گیری افراد متخصص در خصوص آشنایی با کار کودک می‌تواند این تاثیر‌گذاری را مضاعف کند.
وی با بیان اینکه به فرموده پیامبر اعظم(ص) قرآن و اهل‌بیت(ع) همیشه با هم هستند اظهار کرد: اگر افراد جامعه فرهنگ قرآن را در زندگی کاربردی کنند، یک قدم به ظهور فرج حضرت حجت(عج) نزدیک خواهیم شد.
captcha