نتایج مسابقات قرائت و درک مفاهیم دزفول اعلام شد
کد خبر: 3607989
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

نتایج مسابقات قرائت و درک مفاهیم دزفول اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج بیستمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم (بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول) دزفول اعلام شد.

فریدون غلامی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، بیان کرد: بیستمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم(بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول) از 16 تا 18 خرداد در زینبیه شهرک شهید منتظری دزفول برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مسابقات 53 نفر در سه رشته قرائت ترتیل(آقایان زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال)، تحقیق(آقایان بالای ۱۶ سال) و درک مفاهیم(آقایان و بانوان) با یکدیگر رقابت کردند.

غلامی گفت: این مسابقات از سوی هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول با همکاری پایگاه بسیج و کانون فرهنگی- هنری معراج شهرک شهید منتظری برگزار شده است و نتایج آن همزمان با برگزاری اختتامیه اعلام شد.

دبیر بیستمین مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن دزفول گفت: در رشته قرائت به تریبت حسن شیراوند، سیداحمد برسی و سید هادی نافع رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته ترتیل بزرگسالان نیز کاوری، حمیدرضا بیگلری و ایوب محمودی فر اول تا سوم شدند. در رشته ترتیل نوجوانان مهدی پور عباسی‌فر رتبه اول، ابوالفضل بهشادیان و حسین گنجی مشترکا رتبه دوم و حمیدرضا محمدی رتبه سوم را از آن خود کردند.

وی در پایان اظهار کرد: در رشته درک مفاهیم(سوره مبارک لقمان) امین عباسی رتبه اول، هادی آل کثیر رتبه دوم و ایمان کرمی و حسین بهرامی به صورت مشترک رتبه سوم را در این رشته به دست آوردند.

captcha