اعزام ۶۰۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف کردستان
کد خبر: 3606295
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸

اعزام ۶۰۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف کردستان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۶۰۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی از سوی این اداره‌کل به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند که کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت تبلیغ فعالیت این مبلغان است.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: امسال اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای انجام امر تبلیغ و گسترش ارزش‌های دینی و اسلامی در مناطق مختلف استان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اعزام مبلغان و مبلغات به مناطق محروم استان کرده است.

وی افزود: ۶۰۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی از سوی این اداره‌کل به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند که کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت تبلیغ فعالیت این مبلغان است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: از این تعداد مبلغ اعزامی ۳۸۵ مبلغ و مبلغه غیربومی و مابقی بومی هستند که در راستای استفاده از ظرفیت استانی از مبلغان بومی برای امر تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان و ترویج اقامه نماز و قرائت قرآن اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مبلغان اعزامی در سامانه سجام که سامانه اطلاع‌رسانی مبلغان است ثبت نام کرده و به مناطق مختلف اعزام شده‌اند، عنوان کرد: مبلغان بازوهای توانمند تبلیغات اسلامی هستند که می‌توانند این اداره‌کل را در رسیدن به اهداف دینی و فرهنگی همراهی کنند.

حجت‌الاسلام رستمی یادآور شد: اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان و در مناسبت‌های مختلف ایام سال از جمله اولویت‌های تبلیغات اسلامی کردستان است که در راستای ترویج اشاعه ارزش‌های دینی و اسلامی در پیش گرفته است.

captcha