کارمندان هلال احمر برای کمک به دیگران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند
کد خبر: 3597570
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
گنج‌کریمی:

کارمندان هلال احمر برای کمک به دیگران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کارمندان هلال احمر بایستی به خود ببالند که عضو یک مؤسسه عام‌المنفعه هستند و برای کمک به دیگران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علی گنج‌کریمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با کارکنان ستادی این جمعیت ضمن تبریک روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ گفت: کارمندان هلال احمر بایستی به خود ببالند که عضو یک مؤسسه عام‌المنفعه  هستند و برای کمک به دیگران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
وی  با اشاره به تلاش بی وقفه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر در حوادث اخیر افزود: منش و رفتار نجات‌گران و اعضا در ذهن افراد تأثیر گذار خواهد بود  و می‌تواند رسالت و اهداف جمعیت را به همگان بشناساند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: اگر بخواهیم در مواقع بحران و شرایط سخت موفق باشیم باید کارکنان هلال‌احمر علاوه بر آموزش‌های تخصصی امداد و نجات و حفظ آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث ، باید با برنامه‌ریزی صحیح بهره‌مندی علمی و دقیق از منابع انسانی و مالی استفاده کنند.
گنج‌کریمی با بیان اینکه افراد نبایستی خودشان را دست کم بگیرند، افزود: مهارت ها و تجارب  تک تک شما در جای خود به کار سازمان خواهد آمد و با استفاده صحیح از مهارت ها، تجارب و انتقال آن‌ها به دیگران می‌توانید سازمان را در بین عموم مردم محبوب سازید.
وی در بخشی دیگر از صحبت خود به فعالیت‌های ستادی جمعیت استان کرمان اشاره کرد و افزود:  کلیه شعب از ستاد تبعیت می‌کنند، هرچقدر برنامه‌ها و فعالیت‌ها در ستاد بیشتر باشد قطعا شعب هم فعال‌تر خواهند بود.
 حجت‌الاسلام مجید سجادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان، در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: شخصیت هر کس زیر زبانش پنهان است و جوانان بایستی مراقب زبان، چشم و شنیدن خود باشند و هرکس این موارد را رعایت کند، می‌تواند یوسف زمان خود باشد.
 وی در ادامه به بحث انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و گفت: همه ما نسبت به تصمیم‌گیری به آینده و مملکت خویش مسئول هستیم و بایستی در انتخابات پیش رو بدون هیچ‌گونه نگاه حزبی، جناحی  و حاشیه‌ای یک انتخاب اصلح داشته باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان، ضمن تبریک روز جهانی هلال‌احمر و صلیب سرخ از تمام پرسنل جمعیت هلال احمر  به خاطر فعالیت‌ها  و رشادت‌هایشان به منظور به نتیجه رساندن اهداف عالی جمعیت هلال‌احمر قدردانی و تشکر کرد.
منبع: جمعیت هلال احمر استان کرمان 
captcha