پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان موجب جلوگیری از انحرافات فکری آنان می‌شود
کد خبر: 3595459
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان موجب جلوگیری از انحرافات فکری آنان می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اگر اساتید و مربیان گفتمان‌های دینی بتوانند سوالات مخاطبان این طرح به‌ویژه دانش‌آموزان را به درستی پاسخ دهند دشمن نمی‌تواند میان جوانان ما نفوذ کرده و آنها را به انحرافات فکری و دینی بکشاند.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه شبهات دینی افراد جامعه به‌ویژه جوانان نیازمند پاسخگویی درست است،  تبلیغات اسلامی کردستان با اجرای طرح گفتمان‌های دینی در این راستا حرکت‌های موثری داشته و موفق عمل کرده است.

وی افزود: اجرای گفتمان‌های دینی استان کردستان به‌عنوان الگویی برای سایر استان‌های کشور و ادارات دیگر معرفی شده و در بسیاری موارد نیز تقدیرنامه‌هایی به دلیل اجرای خوب و موفق گفتمان‌ها دریافت کرده‌ایم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: اگر اساتید و مربیان گفتمان‌های دینی بتوانند سوالات مخاطبان این طرح به‌ویژه دانش‌آموزان را به درستی پاسخ دهند دشمن نمی‌تواند میان جوانان ما نفوذ کرده و آنها را به انحرافات فکری و دینی بکشاند.

وی اعلام کرد: خانواده و محیط مدرسه برگ برنده گفتمان‌ها هستند چرا که دانش‌آموزان و والدین آنها مخاطبان این طرح بوده و می‌توان با اجرای درست طرح به سوالات آنها پاسخ داد و مانع ایجاد نحله‌های انحرافی و تلاش‌های دشمن که با هدف ضربه زدن به جوانان و خانواده‌های ما فعالیت دارند شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان همچنین با اشاره به نزدیک بودن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان اعلام کرد: باید برنامه‌ریزی درستی برای این ایام صورت گیرد و از نظرات کارشناسان شهرستان‌ها در این حوزه استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام رستمی یادآور شد: اگر کاشناسان ادارات تابعه نظرات و پیشنهاداتی در خصوص ابلاغ برنامه‌ها دارند می‌توانند به صورت مکتوب نظرات خود را به استان ارایه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

captcha