خانواده‌ها نقش مؤثری در موفقیت دانش‌آموزان دارند
کد خبر: 3568032
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

خانواده‌ها نقش مؤثری در موفقیت دانش‌آموزان دارند

گروه اجتماعی: فرماندار اشکذر گفت: در کنار فعالیت‌ها و اقدامات مدیران، نقش خانواده‌ها در موفقیت دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدعلی شاه حسینی، فرماندار اشکذر شب گذشته در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: دانش آموزان این شهرستان در چند سال رتبه برتر کنکور را بدست آوردند البته در کنار فعالیت های مدیران نقش خانواده‌ها نیز در این موفقیت ها بسیار حائز اهمیت است. 
شاه حسینی افزود: جذب و افزایش مشارکت افراد در حل مشکلات آموزشی همواره از اولویت های شورای آموزش و پرورش شهرستان بوده و خوشبختانه در ایام الله دهه فجر 95 چندین پروژه خیری مرتبط با آموزش و پرورش در شهرستان اشکذر افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه 650 واحد تولیدی کوچک و بزرگ در این شهرستان فعالیت دارد لذا از 13 استان دانش آموز داریم و عمدتا خانواده دانش آموزان کارگر و از استان های جنوب کشور هستند.
فرماندار اشکذر تصریح کرد: در همه فعالیت های شهرستان همواره سعی کرده‌ایم که یک پیوست فرهنگی نیز اجرا شود و بویژه در زمینه آموزش و پرورش فعالیت های خوبی در شهرستان صورت گرفته است.
captcha