«احمد ابوالقاسمی» در سروستان تلاوت می‌كند
کد خبر: 3566889
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

«احمد ابوالقاسمی» در سروستان تلاوت می‌كند

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن با تلاوت «احمد ابوالقاسمی» در ایام دهه فجر در شهرستان سروستان استان فارس برگزار می‌شود.

محمد مهدی روحانی، مدیر دارالقرآن بسیج سروستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برپایی محفل انس با قرآن در ایام دهه فجر با تلاوت قاری بین‌المللی خبر داد و گفت: در راستای اجرای برنامه‌های قرآنی ستاد دهه فجر سروستان، محفل انس با قرآن با تلاوت استاد احمد ابوالقاسمی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی، زمان برگزاری این محفل نورانی را یكشنبه، 17 بهمن‌ماه جاری عنوان كرد و افزود: این محفل انس با قرآن همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله(ع) سروستان برگزار خواهد شد.

روحانی با اشاره به اینكه برنامه‌های دیگری نیز در این محفل نورانی برگزار خواهند شد، اجرای گروه تواشیح طاها از شیراز و همچنین برگزاری مسابقه قرآنی ویژه عموم مردم را از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی عنوان كرد.

مدیر كانون رهپویان ولایت مصلی نماز جمعه سروستان اظهار كرد: این برنامه به‌همت كانون رهپویان ولایت مصلی نماز جمعه سروستان و با همكاری دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان سروستان برگزار می‌شود.

captcha