بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است
کد خبر: 3560080
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
خطیب جمعه خلیل‌آباد:

بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است

گروه سیاست و اقتصاد: خطیب جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه مسئولین باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم گام بردارند، گفت: بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام‌جمعه خلیل‌آباد، ظهر امروز 17 دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: ایمان به خدا و خدمت به دیگران از ویژگی‌هایی است که بالاتر از آن هیچ صفت خوبی نیست، خدمت به دیگران از دیدگاه اسلام، والا و ارزشمند است و مسابقه در میدان خدمت به دیگران یکی از آموزه‌های دینی است که همه باید پرچم‌دار این میدان باشند.
وی همچنین بیان کرد: کسی که در جهت رفع حاجات یک مؤمن تلاش کند که رضایت خدا را به دنبال داشته باشد گویا هزار سال عبادت و بندگی خدا را به‌جا آورده است، میدانی مهم‌تر و بالاتر از خدمت به مردم نیست و همه دست‌اندرکاران باید هدفشان رقابت در راستای خدمت به مردم باشد نه جنبه سیاسی.
وی در ادامه تأکید کرد: برخی از مسئولان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که هیچ ضرورتی ندارد و حتی این اختلافات را رسانه‌ای می‌کنند، مسئولان باید این مسائل را در بین خود حل کنند، نه تنها مردم نباید شاهد بداخلاقی‌های سیاسی مسئولان باشند بلکه عموم مردم باید خدمات صادقانه را به‌صورت ملموس احساس کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه هدف مسئولان باید رقابت در خدمت باشد و اگر هدف، خدمت به غیر از مردم باشد هیچ مقبولیت و مشروعیتی ندارد، گفت: مسئولین باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم گام بردارند، شعار مرگ بر آمریکا، شعار همیشگی ملت ایران است و بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است.
امام‌جمعه خلیل‌آباد در ادامه ضمن تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه هجرت حضرت معصومه(س) به قم، این شهر را متحول و به شهری تأثیرگذار در جهان اسلام تبدیل کرد، اظهار کرد: زیارت‌نامه که از طرف امام رضا(ع) در شأن حضرت معصومه (س) وارد شده است اوج عظمت این بانوی اسلام را می‌رساند.

captcha