ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی
کد خبر: 3559979
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی با حضور خیل زائران و مجاوران رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) در روزهای جمعه و شنبه، در رواق امام خمینی(ره) ویژه برنامه های متنوعی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: در شب میلاد این امام همام، حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی خواهند داشت و در ادامه گروه تواشیح و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) به سرودخوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.
وی افزود: ویژه برنامه‌ای هم برای روز میلاد تدارک دیده شده که از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام اسلامی‌فر در رواق امام خمینی(ره) آغاز شده و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی و مولودی‌خوانی مداحان ادامه خواهد داشت.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: از سوی این معاونت، ویژه‌برنامه‌های متنوع دیگری چون حلقه‌های معرفت، فقه زندگی، پرسمان دینی و سخنرانی و مولودی‌خوانی در مسجد گوهرشاد و دیگر رواق‌های حرم مطهر امام رضا(ع) برای زائران ایرانی و غیرایرانی تدارک دیده شده است.
captcha