حمایت 5 میلیاردی دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآنی وزارت ارشاد از استان‌ها
کد خبر: 3559586
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
امیرنیا خبر داد:

حمایت 5 میلیاردی دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآنی وزارت ارشاد از استان‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآنی وزارت ارشاد از اختصاص پنج میلیارد و 706 هزار ریال از محل اعتبارات دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید و ارسال کتاب‌های حوزه تخصصی قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج این معاونت با اشاره به حمایت پنج‌ میلیارد ریالی این اداره کل از استان‌ها، گفت: دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با خریداری کتاب از ناشران قرآنی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و سایر ناشران قرآنی، نسبت به ارسال ٣٣ عنوان کتب تخصصی حوزه قرآن و عترت(ع)  به سراسر استان‌های کشور اقدام کرده است.
وی افزود: علاوه بر کتب قرآنی فوق الذکر به طور متوسط برای هر یک از استان‌ها ١٥٠٠ جلد قرآن کریم جهت توزیع در بین مراکز متقاضی در نظر گرفته شد و برای توزیع ارسال شده است.
یادآور می‌شود در هشت استانی که هفته‌های قرآن و عترت در آنها برگزار می‌شود، تهیه و توزیع ٢٠٠٠ جلد قرآن از محل تفاهم‌نامه فی مابین دفتر تبلیغ و ترویج و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های مذکور، پیش بینی شده و توسط استان خریداری و توزیع شده است.
captcha